بین الملل

دانشگاه آزاد اسلامی بازوی علمی مردم و مسئولان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام بهروز ناصری، در ششمین جشنواره جهادی علمی و فناوری بسیج در استان بسام به همت سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت گرامیداشت هفته 1398. پژوهش برگزار شد، اعلام شد: رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم رسیدگی به چالش‌های اجتماعی است و دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام مانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد تحت یک ماموریت همگانی حل مشکل در استان اسلام بر اساس تحول و تعالی دانشگاه آزاد است. سند در گام دوم انقلاب تسلیم نمی شود و به عنوان یک قدرت علمی و اجرایی آماده خدمت در کنار مردم و مسئولان این استان است.


بیشتر بخوانید:

تحول در آموزش عالی با تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلاما در راستای این ماموریت از ظرفیت اساتید و هم افزایی بالای علم و پژوهش نهایت استفاده را می‌کند و از قابلیت‌ها، بسترها و زیرساخت‌های پژوهشی، سخت‌افزار و نرم‌افزار قابل توجهی برای توسعه برخوردار است. . و رفع مشکلات و مسائل مهم استان با توجه به اسناد تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب، دست از تلاش بر نمی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان یک دستگاه علمی و اجرایی همواره در کنار مردم و مسئولان استان برای خدمت به مردم شریف و شریف استان ایلام است.

حدود 300 اثر در بخش های مختلف ششمین جشنواره جهادی علمی و فناوری استان ایلام باسیا به نمایش درآمد. کارگروه تخصصی برتر مرکز رشد و فناوری و حمیده روشنفکر حائز رتبه های برتر در بخش استادی شدند. مبانی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام.

انتهای پیام/4117/

دکمه بازگشت به بالا