عمومی

خدمات درمانی پزشکی برای ورزشکاران عادی و غیرحرفه‌ای تا یک ماه دیگر رایگان می‌شود

ورزشکاران عادی که در حوزه ورزش‌های همگانی و غیر حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و دچار آسیب دیدگی می‌شوند تا یک ماه دیگر ازمزایای خدمات رایگان بهره مند می شوند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، خدمات درمانی پزشکی برای ورزشکاران عادی و غیرحرفه‌ای تا یک ماه دیگر رایگان می‌شودخدمات درمانی پزشکی  تا پیش از این فقط برای ملی‌پوشان رایگان بود .
 به گفته آقای اردیبهشت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی ، ورزشکاران آسیب دیده که با معرفی فدراسیون در مراکز درمانی بستری و درمان می‌شود خدمات رایگان می‌گیرند.

این خدمات برای ورزشکارانی که با مراجعه به پزشک معتمد یا معین برای درمان اقدام می‌کنند رایگان خواهد بود .

به گفته آقای اردیبهشت با به روز رسانی سامانه پزشکی ورزشی از این پس مبالغ درمانی هزینه شده ورزشکاران پس از بارگذاری اسناد و املاک در سامانه مستقیم به حساب آنان واریز میشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم به تدارک برنامه‌های ورزشی برای فصل تابستان با همکاری دیگر ادارات استان اشاره کرد و گفت : همه هیئت‌های استان امکانات و تجهیزات خود را در پارک‌های استان مستقر خواهند کرد.

مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با حضور دبیر فدراسیون متولیان ورزشی جوانان و اعضا برگزار و در پایان رأی‌گیری امروز امید قادری با بیشترین آرا برای چهار سال آینده رئیس هیئت پزشکی شد پزشکی ورزشی استان شد . 

دکمه بازگشت به بالا