جامعه

دستور آماده‌باش ظرفیت‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله خوی

دستور آماده‌باش ظرفیت‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله خوی
عکس تزئینی است.

در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری شامگاه شنبه هشتم بهمن ماه در شهر خوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در تماس تلفنی با مدیران بیمه و درمان تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی، بر لزوم آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی استان برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به حادثه‌دیدگان این حادثه و حداکثر تلاش و همراهی برای ارائه خدمات به افراد حادثه‌دیده در این زلزله تاکید کرد.

به گزارش تیتر اول، میرهاشم موسوی در تماس تلفنی با مقصود مقدمی‌کیا مدیرکل تأمین‌اجتماعی و دکتر عبدالله مسافر یادگاری مدیر درمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی، ضمن اطلاع یافتن از وضعیت مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در منطقه زلزله‌زده، بر لزوم تلاش حداکثری و استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در منطقه و استان، در مورد ارائه خدمات فوری به حادثه‌دیدگان و آماده‌باش مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه دستورات لازم را صادر کرد.
براساس این گزارش سازمان تأمین اجتماعی در شهر خوی دارای یک شعبه بیمه‌ای، یک بیمارستان و یک درمانگاه تخصصی است که در حال فعالیت و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی هستند.
براساس آخرین گزارش دریافتی از منطقه زلزله‌زده، صبح امروز حدود ۱۵۰ نفر از مصدومان حادثه زلزله به بیمارستان تأمین‌اجتماعی امیرالمومنین (ع) خوی مراجعه کردند که پس از دریافت خدمات سرپایی ترخیص شدند.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی در شهر خوی، ۴۲ هزار نفر بیمه‌شده دارد و با احتساب بیمه‌شدگان تبعی و مستمری‌بگیران، بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر در این شهر تحت پوشش تأمین‌اجتماعی هستند. این سازمان اعلام کرده است در صورت آسیب دیدن یا فوت بیمه‌شدگان یا تخریب کارگاه‌های تحت پوشش تأمین‌اجتماعی، خدمات مرتبط با ارائه خدمات درمانی، برقراری مستمری بازماندگان و نیز برقراری مقرری بیمه بیکاری برای بیمه‌شدگانی که محل کار آنان در جریان زلزله دچار آسیب و تعطیل شده است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا