استان ها

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش‌‏آموزان به مراکز رشد و پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کاشمر ، با مسئول حراست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با مسئولین مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه گزارش می شود. سمای کشمیر دیدار و گفتگو کرد.

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش آموزان به مراکز رشد و تحقیقات

در هر یک از این جلسات ابتدا مدیران مدارس گزارشی از وضعیت موجود و تعداد دانش آموزان، وضعیت فعالیت های آنلاین و غیر حضوری و مشکلات پیش روی مدارس با وجود بیماری عروق بیماری کرونا قلب ارائه کردند.

جواد موسوی همچنین از تلاش مسئولان مدارس برای مشارکت حداکثری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و فوق برنامه تشکر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: استعداد شناسی و ارتقای تحصیلی در مدارس ابتدایی ایجاد می شود، اسلام بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید:

گسترش مهارت های دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در سال 1400


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه و مؤسسه آموزش زبان گفت: دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی از کلاس های این مؤسسه استفاده کرده و از تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده استفاده کنند. در این تفاهم نامه». مدارس سما می توانند از این فرصت برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

وی راه اندازی مرکز مشاوره مدیریت مهارت و شغلی (TMC) در دانشگاه را فرصتی برای برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان و خانواده های آنان و اخذ گواهینامه آموزشی و مهارتی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای عنوان کرد. : من پرسیدم. مدیران مدارس استفاده از محل مرکز را با توجه به استعدادها، علایق و نیازهای دانش آموزان خود هماهنگ کنند.

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش آموزان به مراکز رشد و تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با استقبال از فعالیت های فوق برنامه این دانشکده، به فرصت استفاده از امکانات فرهنگی، هنری، ورزشی و آزمایشگاهی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجویان علاقه مند به پژوهش و معرفی آنها به مرکز رشد.

جواد موسوی با یادآوری افتتاحیه مدرسه عالی هوانوردی گفت: نوجوانان علاقه مند به علوم پروازی می توانند از قسمت آموزش مدل هواپیما استفاده کنند و با اصول پرواز بیشتر آشنا شوند.

وی در پاسخ به درخواست مدیران مدارس مبنی بر افزایش کلاس ها و توسعه واحد پیش دبستانی، خواستار بررسی طرح توجیهی هر درخواست در کمیته های مربوطه شد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا