حوادث

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای برخورد قاطع با قاچاق باید تمام زیرساخت ها و امکانات در گمرک فراهم شود. بنابراین پلیس امنیت اقتصادی باید از مقامات مربوطه در این زمینه سال کند.

به گزارش تیتر اول ، سرداران “حسین اشتری” در بازدید ویژه از پلیس امنیت اقتصادی ناجا ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی ، شهدای نظم و امنیت و درود بر روح بلند و آسمانی حضرت امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر. با احترام به عالی ترین مقام ، و تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خدا در دهه فجر: امام خمینی (ره) ، با عصیان و روشنگری خود ، توانست با استبداد ظالمانه و پیروزی آمریکای جنایتکار روبرو شود. به هنگام. وی در سخنرانی خود در سال 1342 س questionsالاتی را مطرح كرد كه نه تنها در آن زمان ، بلكه امروز نیز می توانیم از دستورات گرانبها و نبوی وی به خوبی استفاده كرده و آنها را در رأس امور خود قرار دهیم.

بیانیه گام دوم انقلاب و نقش تأثیرگذار ناجا

فرمانده نیروی انتظامی چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اعلام کرد: “اگر خدا بخواهد می توان با همان نیرو راهی را که امام خمینی در مرحله دوم انقلاب اسلامی مشخص کرده است طی کرد. و قدرت حتی الامکان “منوها.

اشتری بر اهمیت انطباق با اعلامیه مرحله دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و تصریح کرد که برنامه های ناجا باید بر اساس اعلامیه مرحله دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود. در حقیقت ، با برنامه ریزی دقیق و اصولی باید ارزیابی کلی از کشور طی پنج سال آینده صورت گیرد و نقش و موقعیت نیروی پلیس مشخص شود.

از هر فرصتی برای مبارزه با قاچاق انسان استفاده کنید

وی افزود: علاوه بر بورس اوراق بهادار و گمرک ، پلیس امنیت اقتصادی باید به سایر موارد نیز توجه ویژه داشته باشد و نسبت سایر نمایندگی ها در این زمینه مشخص شود. از طرف دیگر ، تجزیه و تحلیل و راه حل در زمینه های مختلف باید برای حل مشکلات موجود ارائه شود و در اختیار مقامات مربوطه قرار گیرد.

نیاز به تأمین زیرساخت در گمرک

اشتری تأكید كرد كه تمام زیرساخت ها باید توسط گمرك تأمین شود و پلیس باید از هر لحاظ ممكن با قدرت حضور داشته باشد. اگر با کمبود مکان در گمرک روبرو هستیم ، باید از مسئولان مربوطه س askال کنیم.

وی همچنین تأکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی باید نقشی تأثیرگذار در اقتصاد ملی داشته باشد و با مفسدان اقتصادی کلان برخورد قاطع داشته باشد.

به گزارش سایت خبری پلیس ، اشتری در پلیس امنیت اقتصادی ضمن تأکید بر جذب افراد جدید و متخصص و همچنین توجه ویژه به معیشت کارکنان اظهار داشت: حفاظت از کارکنان و حل مشکلات معیشتی آنها ضروری است زیرا آنها این کار را انجام می دهند ماموریت های آنها خوب است. همچنین موثر خواهد بود. حمایت و پشتیبانی از کارکنان مسئله مهمی است که شایسته توجه ویژه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا