حوادث

آماده باش۲۰هزار پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) / پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هزارنفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمادگی پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: 20 هزار سرباز آماده برگزاری مراسم سراسری هستند.

به گزارش تیتر اول، سردار جوسین رحیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کلانتری مصطفی حمینی، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که سی و سومین سالگرد رحلت امام حسین(ع) را در امنیت و آرامش کامل تامین کنیم. تخمین می زنیم که این رویداد با حضور 110 تا 150 هزار نفر از 10 استان مختلف تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: تمامی اتوبوس ها دارای پارکینگ هستند و با همکاری شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی 17 پارکینگ برای این منظور در نظر گرفته شده است. در تمامی ورودی ها بنرهای راهنما نصب شده است. همچنین انتظار می رود بیش از 20000 سرباز امنیت این رویداد را تضمین کنند.

رحیمی ادامه داد: همکاری های لازم از سوی استان های همجوار غربی و شرقی و کوما انجام خواهد شد. کارها و رویدادهای ویژه در حال حاضر آغاز شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: تیم های عملیاتی تهران و پایتخت و یگان های پلیس و نامحسوس پلیس و امنیت برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در آمادگی کامل هستند. تهران همچنین دارای 85 پاسگاه امنیتی برای تامین امنیت شبانه است.

در این مراسم رئیس پلیس فتا، معاون فناوری ارتباطات پلیس، رئیس پلیس غرب تهران و … از فعالیت های خود در برگزاری این مراسم گزارش دادند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا