جامعه

رفع مسائل و مشکلات اجتماعی شهر تهران نیازمند تشکیل یک قرارگاه 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات مردم منطقه هرندی گفت: افزایش خدمات شهری و فرهنگی می تواند از آسیب های اجتماعی تهران جلوگیری کند.

به گزارش تیتر اول، علیرضا نادعلی در نشست “محله هرندی با سطح مشارکت و جهاد فرهنگی و اجتماعی چه کنیم؟” وی گفت: «امنیت موضوع مهمی است و همه ما زیر سقف امنیتی هستیم که می توانیم با آن کار کنیم.

وی ادامه داد: اگر پلیس بتواند سطح و کیفیت امنیت را در منطقه هرندی و مناطق آسیب دیده مشابه افزایش دهد، می تواند از همه جا و از هر چیزی مهمتر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت نیست، بلکه حفظ امنیت ماموریت ویژه نیروی انتظامی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است.

نادعلی گفت: همیشه دو تفکر در خصوص وظیفه شهرداری وجود داشته است، اولین فکر شهرداری دستگاه خدمات رسان است که وظیفه نظافت، شهرسازی و معماری و … را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: طرز تفکر دیگری این است که قصور شهرداری که خدماتی است وظیفه ذاتی آن است اما وظیفه اجتماعی و فرهنگی آن نیز بر عهده آن است.

رئیس کمیته فرهنگ شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه شورای ششم کاملا بر این باور است که مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی نیز بر عهده شهرداری است، گفت: در این راستا همه دستگاه ها باید برای رفع معضلات اجتماعی کشور تلاش کنند. شهر

نادعلی با تاکید بر لزوم تشکیل قرارگاهی برای مقابله با معضلات اجتماعی تهران افزود: با راه اندازی این قرارگاه می توان همه دستگاه های ذیربط را در تهران هماهنگ و بسیج کرد و یکی از فواید آن جلوگیری از آن است. گرفتن دستگاه های دیگر

وی افزود: معتقدیم به همان اندازه که پلیس در حوزه امنیت وظیفه دارد، شهرداری می تواند با فضا و فضای بیشتر در مناطق شهری به عنوان واسطه عمل کند.

به گزارش دفتر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران به پیشگیری از آسیب ها و معضلات جنوب تهران معتقد است و آن را در اولویت قرار می دهد، گفت: البته خسارت وارده نیست. درست در جنوب شهر

نادعلی خاطرنشان کرد: یکی از راه های دفع آسیب های اجتماعی افزایش خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در محلات تهران است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا