فرهنگ و هنر

«بی‌خیال» در بازار کتاب – تیتر اول

رمان ادوارد سانتیابین با نام The Carefree توسط مجتبی ویس ترجمه شده است.

به گزارش تیتر اول ، این رمان ، جلد اول کتاب پنجم پاتریک ملروز ، در 168 صفحه به قیمت 29000 در انتشارات تومان نیماج منتشر شده است.

این ناشر در بیانیه ای گفت: “Carefree نخستین جلد از مجموعه ای از کتاب های پنج جلدی توسط پاتریک ملروز است که در سال 1992 منتشر شد و در سال 2018 ، یک مینی بوس با نمایش بندیکت کمبریج به نام پاتریک ملوروز براساس همان مجموعه رمان ها ساخته شده است.”
در این کتاب ، نویسنده کل زندگی خانواده را زیر ذره بین قرار داده و پیچیدگی دردناک و تحمل ناپذیر آن را بیان می کند. شخصیت اصلی این سری از رمان ها پاتریک است که چالش های ما از کودکی و بزرگسالی تا بزرگسالی با آن روبرو است و کسی که هادییت خود نویسنده را داشته است. این آثار برگرفته از زندگی خود نویسنده است و به دلیل روشهای قدرتمند خود برای غلبه بر ناهنجاریهای کودک و دستیابی به سلامت روانی و بهزیستی مورد ستایش قرار می گیرد.
پنج رمان پاتریک ملروز «بی دقتی» ، «خبر بد» ، «تنهایی» ، «شیردهی» و «پایان» است. در همین حال ، رمان تغذیه با شیر مادر در سال 2006 نامزد دریافت جایزه بوکر شد و در سال 2012 ، جرالد فاکس فیلمی با همین نام ساخت. همچنین کتاب “روی لبه” سنت رابین نامزد جایزه The Guardian Story شده است.

در بخشی از کتاب که بی احتیاطی می خوانیم: ما به متفکران فکر می کنیم زیرا آنها به ما اینگونه آموزش داده اند ، در حالی که انسان به اسامی مانند “متفکر این افکار” احتیاج ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا