فرافناوری بلاکچین اقتصاد آینده را متحول می کند



متا فناوری بلاک چین در حال تغییر اقتصاد آینده است

رئیس خانه بلاک چین در مراسم تجلیل از جهادگران فنی و حرفه ای کشور گفت: متا فناوری بلاک چین اقتصاد آینده را متحول می کند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تیتر اول ; علی پاکبختگان زنجانی بازرگان نمونه کشوری در بخش ویژه این مراسم به عنوان مدیر آموزش و پرورش کد منصوب شد. واحد پول و انجمن بلاک چین انجمن های کارفرمایان مدارس از نظر فنی و حرفه ای آزاد کشور منصوب شد، با اعلام مطلب فوق افزود: مهمترین اصل در سیاست مرحله دوم است انقلاب و منوهای رهبر برتر استقرار و تقویت اقتصاد این مقاومت است و متا فناوری بلاک چین راه حل جدیدی برای این امر و دستیابی به آن است قدرت اقتصادی باید طیف وسیعی از گزینه ها و امکانات وجود داشته باشد جمهوری اسلامی ایران شناسایی و ساماندهی و ارتقای بالاترین ظرفیت برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی. همچنین انواع فرصت ها و فرصت های بالقوه از جمله اقتصاد دیجیتال، متا فناوری بلاک چین و روز ارز را زنده کنید، سازماندهی و گسترش دهید.

مدیر آموزش ارزی و بلاک چین مرکز آموزش های تخصصی و کوتاه مدت دانشگاه پیام نور در مراسم تقدیر از جهادگران و رهبران انفرادی خانواده کشور بزرگ آموزش فنی و حرفه ای در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور وی گفت: در این راستا یکی از شاخصه های اقتصاد قوی و مستقل، آینده نگری برای تحول اقتصاد است و این بدان معناست که برای تحقق بیانیه گام دوم، آموزش، پژوهش و آینده نگری لازم است. فن آوری اقتصاد جدید جهان و دانش در مورد محاصره و ارزهای دیجیتال تقویت و گسترش یافته است، زیرا این حرکت تاثیر تحریم ها را کاهش می دهد.

رئیس خانه بلاک چین ادامه داد: بلاک چین یک فرافناوری است که از ۲۷ سال پیش آغاز شده و غیرقابل نفوذ و هک است. این یک فناوری جدید بازار است که نقش مهمی در معاملات، صادرات، واردات و در تعاملات بین المللی با سایر کشورها و بر همین اساس شرکت خواهد کرد. خانه بلاک‌چین ایران به منظور جلوگیری از فرار مغزها از کشور در حین اجرای طرح‌ها، به‌عنوان اتحادیه صنفی برای ثبت ایده‌های افراد متخصص در این زمینه ثبت شده است. حدود 12 میلیون نفر در زمینه بسترهای مبادله ای وجود دارند که متأسفانه از عدم آموزش در این زمینه و خوشبختانه به لطف رهبران انقلابی خانه بلکچین آسیب دیده اند. ایران کد دوره رمزارز در دانشگاه پیام نور فعال می شود که فنی و حرفه ای است و با ارائه آموزش های استاندارد می تواند شما را در مسیر درست هدایت کند.

در پایان مراسم؛ علی زنجانی در حکمی مهندس منطقه فوزل را به سمت معاون آموزشی رمزارز و بلاک چین مرکز آموزش های تخصصی و کوتاه مدت دانشگاه پیام نور منصوب کرد و مهندس سجاد اصغری قائم مقام آموزش رمزارز و بلاک چین در آموزشکده های دولتی آزاد فنی و حرفه ای و منصوب مهندس فرهاد بهلولی به عنوان سرپرست استاد رمزارز و بلاک چین در مرکز آموزش و هنرستان های فنی و حرفه ای.

انتهای پیام/


ارز در

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا