استان ها

فاروج، پایلوت اجرای طرح ساخت نرم افزار در سطح استان شد

تیتر اول/ حورای شمالی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج گفت: پژوهشگاه این شهرستان پایلوت اجرای نرم افزارهای (اپلیکیشن) مختلف در استان شد.

محمد صنعتی در گفت وگو با خبرنگار تیتر اول، اظهار کرد: برای تجهیز این پژوهشگاه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون 2 میلیارد ریال آن اعطا شده است.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج افزود: با این اعتبار بخشی برای تولید نرم افزارهای مختلف ایجاد می شود که تهیه آن با خرید برخی تجهیزات فراهم می شود.

صنعتی با اشاره به اینکه فاروی پایلوت راه اندازی بخش در سطح مراکز تحقیقاتی استانی شده است، گفت: تاکنون 10 دستگاه کامپیوتر و 2 لپ تاپ برای این طرح خریداری شده است.

وی با اشاره به فعالیت دو نیروی تخصصی در این حوزه در پژوهشگاه شهر، افزود: با توجه به نیروهای متخصص، محدودیتی برای فعالیت همکاران در این بخش ها نداریم و فعالیت با تامین امکانات لازم آغاز می شود. تجهیزات. .

صنعتی گفت: با وجود تجهیز مرکز تحقیقات برای فعالیت های آزمایشگاهی، ارتقاء تجهیزات یکی از الزامات بهره برداری از این واحدها است که نیاز به پیش بینی اعتبار سالانه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا