استان ها

اجرای طرح ایمن سازی زیرساخت‌های فضای سایبری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از یزد، محمدرضا پاکدلز با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه امنیت اطلاعات و تعداد شرکت های دارای گواهینامه امنیت اطلاعات، از حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد. حضور بخش خصوصی دارای مجوز در حوزه امنیت اطلاعات در حوزه امنیت اطلاعات، وی را فرصت مناسبی برای استفاده از توان فنی تخصصی در این زمینه برای ارتقای امنیت اطلاعات، پیشگیری از آسیب‌پذیری‌ها و افزایش بازدارندگی استانی و ملی در برابر تهدیدات سایبری دانست. .

پاکدلس افزود: در راستای اجرای طرح امنیت زیرساخت ها در فضای مجازی، دستگاه های دولتی با بهره گیری از توانمندی های کسب و کارهای داخلی دارای گواهی EFTA، ضمن افزایش امنیت حوزه تبادل اطلاعات در حوزه فعالیت خود و تضمین کسب و کار و تداوم کسب و کار ، توسعه محصول در داخل، آنها برای فارغ التحصیلان و متخصصان این رشته و برای رشد اقتصاد دیجیتال اشتغال ایجاد می کنند.

منشادیان رئیس هیئت مدیره شرکت کی پاد با اشاره به اینکه فعالیت اصلی کیپاد محصولات ضد باج افزار و تست نفوذ است، گفت: اختلاط اجزای مختلف کسب و کار برای حفظ امنیت اطلاعات به عنوان زیرمجموعه گروه تعاونی پایونیر در استان و خارج از استان یزد است.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، غلامرضا صمصامی رئیس مرکز راهبردی افتا، منشادیان رئیس هیئت مدیره شرکت پیشگامان (KPOD) و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

48

دکمه بازگشت به بالا