استان ها

عضوگیری مجدد انجمن خرمای خوزستان تا پایان سال

تیتر اول / هرزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به تشکیل هیئت مدیره موقت انجمن خرما استان خوزستان ، از عضویت این انجمن برای سه ماه دیگر خبر داد.

شهلا عموری در گفت وگو با تیتر اول ، با اشاره به اقدامات بعدی که برای احداث انجمن خرما در استان خوزستان انجام شده است ، اظهار داشت: انجمن خرما خوزستان با انجمن خرما ایران قرارداد دارد و اکنون یک هیئت موقت دارد. .

وی افزود: این توافق در توافق با اتاق بازرگانی استان خوزستان و از هر یک از سه اتاق بازرگانی اهواز ، آبادان و خرمشهر سه نماینده و در مجموع 9 نفر به عنوان اعضای موقت انجمن خرما خوزستان منصوب شده اند. مسئول سازماندهی نمایندگی انجمن خرما ولایتی و دائماً در استخدام اعضا فعال و همچنین مسئولیت سازوکار انتخابات انجمن. پس از سه ماه ، انتخابات انجمن برگزار می شود.

آموری با اشاره به تأثیر فعالیت های انجمن خرما در این زمینه ، اظهار داشت: فعالیت های انجمن خرما در خوزستان قطعاً در ارائه قیمت های ارزان و مقرون به صرفه برای فعالان این صنعت تا پایان سال موثر خواهد بود. استان های دیگر با انسجام و حمایت متولیان از این امکانات استفاده کرده اند ، اما متأسفانه استان خوزستان نتوانست از این فرصت ها استفاده کند ، بنابراین تصمیم گرفته شد که هیئت مدیره موقت موضوع را ساماندهی کند

وی درباره پایان انتخابات مجمع خرما خراسان در سال گذشته گفت: پس از انتخابات مجمع ، متأسفانه عده ای نسبت به روند انتخابات اعتراض و به مقامات منتخب اعتراض كردند.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز افزود: این اعتراض منجر به درگیر شدن انجمن خرما ایران و اتاق بازرگانی ایران در این ماجرا شد و در آخر تأکید کرد که افراد منتخب باید نگران تاریخ و زمینه های آن مانند تولید ، فرآوری ، بسته بندی و صادرات باشند. از نظر استراتژیک فعال یا دارای توانایی علمی باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا