استان ها

آغاز مجدد واکسیناسیون در خوزستان / واکسینه شدن افراد بالای ٧٠ سال جامانده از تزریق

تیتر اول / هرزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپورا اهواز از واکسیناسیون بازماندگان با تزریق واکسن کرونا ویروس در استان خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابوالنژجان با اشاره به ورود محموله جدید حدود 100000 تاج واکسن به استان خوزستان ، اظهار داشت: از روز پنجشنبه این گروه برای افراد بالای 70 سال واکسینه می شوند که از مراحل تزریق قبلی باقی مانده اند. ، حدود 24000 نفر در میان ما 70 تا 75 سال هستند.

به گزارش تیتر اول ، وی با بیان اینکه حدود 14000 نفر در سنین 75 تا 80 سال در استان خوزستان وجود دارد ، افزود: همچنین حدود 10 هزار نفر بالای 80 سال نیز داریم که هنوز برای تکمیل این تزریق گروهی واکسینه نشده اند. انجام خواهد داد

اهواز جندی شاپورا ، رئیس دانشگاه پزشکی ، گفت: علاوه بر این ، کارکنان ICU و کارکنان توموگرافی کامپیوتری در بیمارستان های خصوصی واکسینه می شوند. برنامه واکسیناسیون همچنین شامل کارمندان کلینیک های دولتی و خصوصی است.

وی افزود: ما از سازمان نظام پزشکی خواسته ایم كه اسامی كاركنان درمانگاه از جمله دبیران یا پزشكان تزریق و همچنین لیست بیمه آنها را برای ما ارسال كند تا بتوانیم آنها را واكینز كنیم.

ابوالنژجان اظهار داشت: به محض دریافت اسامی از سازمان نظام پزشکی همراه با فرم بیمه آنها ، این افراد را نیز واکسینه می کنیم.

وی در یک برنامه تلویزیونی صحبت کرد: “این افراد گروه هدف ما هستند ، ما در مرحله اول تلاش می کنیم تزریقات آنها را به پایان برسانیم و اگر بتوانیم ، اواسط هفته آینده کودکان 65 تا 6 ساله را نیز شامل خواهیم شد. “

به گزارش تیتر اول ، افراد بالای 70 سال که واکسن کرونا را ترک کرده اند روزهای پنجشنبه و جمعه در مراکز بهداشتی واکسینه می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا