جامعه

آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و سیستم آبرسانی و فاضلاب خوزستان برای تأمین آب 702 روستای استان گفت: بنیاد برکت 1500 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های آبرسانی خوزستان اختصاص داده است. روستاها اعتبار باقیمانده طی چهار ماه آینده به استان تعلق می گیرد.

به گزارش تیتر اول ، امیرحسین مدنی طی سفری یک روزه به استان خوزستان از پروژه های آبرسانی بنیاد برکت قلعه سحر ، حمیدیه ، دشت آزادگان و هویزه بازدید کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

بنیاد برکت با اشاره به تفاهم نامه بین بنیاد برکت و سیستم آب و فاضلاب استان خوزستان برای تأمین آب 702 روستای استان گفت: و بقیه وام ها قرار است طی چهار سال آینده به استان داده شود ماه ها.

وی با تأکید بر اجرای پروژه های آبرسانی برکت با تمام وجود اظهار داشت: با کمک صندوق برکت آب 702 روستای واقع در مناطق پرتنش و بحرانی استان خوزستان تأمین می شود.

مدنی در مورد تفاهم نامه آبرسانی به روستاهای پرتنش استان خوزستان گفت: براساس این تفاهم نامه ظرف 9 ماه آب 702 روستای مناطق پرتنش و بحرانی 12 شهر استان تأمین می شود.

وی از شهرهای شادگان ، اهواز ، داشتا و آزادگان ، باوی ، حمیدیا ، باغملک ، رامشیر ، شوشو ، ماهشهر ، هوویکو ، هندیجان و اندیمسکو به عنوان اهداف این تفاهم نامه نام برد.

مدنی ارزش تفاهم نامه را 1500 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تفاهم نامه تأمین آب است. علاوه بر این ، بنیاد برکت مخازن و برخی از لوله های مورد نیاز برای تأمین آب در مناطق دارای تنش آبی را نیز تأمین می کند.

مدیر بنیاد برکت با اشاره به حرکت آبرسانی صندوق در کشور گفت: تا پایان سال گذشته فعالیت های آبرسانی صندوق یک هزار و 677 روستا را تحت پوشش قرار داد که از این تعداد 1111 روستا از آب آشامیدنی بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: بنیاد پادگان در سال جاری 500 روستای دیگر را به عنوان اهداف جدید آبی شناسایی کرده است که با امضای تفاهم نامه جدید و تحت پوشش قرار دادن 702 روستای دیگر در استان خوزستان ، تعداد کل روستاهای مورد هدف صندوق در سال جاری به بیش از 1200 روستا می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا