استان ها

اعلام نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم جهاد دانشگاهی خوزستان

تیتر اول/ خوزستان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم در مجتمع آموزش عالی این سازمان را تشریح کرد.

دکتر در گفت وگو با تیتر اول سید علیرضا علوی در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای آزمون های عادی پایان ترم گفت: پژوهش و فناوری برای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نحوه برگزاری آزمون، نحوه برگزاری آزمون در پایان ترم در مجتمع آموزش عالی این سازمان مشخص شده است.

وی ادامه داد: تمامی آزمون های دروس نظری به صورت عملی در موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می شود.

علوی تصریح کرد: تصمیم گیری در خصوص برگزاری آزمون دوره عملی در مؤسسه و مرکز علمی کاربردی به معاونت های حوزه آموزشی و به مدیر مرکز واگذار شد تا پس از تکمیل استعلامات لازم به دانشجویان اطلاع رسانی شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با تاکید بر لزوم واکسیناسیون دانشجویان تصریح کرد: لازمه مراجعه به موسسات و دانشگاه ها ارائه کارت واکسیناسیون است، بنابراین اگر افرادی هستند که هنوز واکسینه نشده اند، هنوز فرصتی برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی وجود دارد. در امتحانات شرکت کنند، اگر به هر نحوی نیاز به حضور در مجتمع آموزش عالی باشد، با مشکل مواجه نمی شوند.

علوی از انتشار آیین نامه شرکت در آزمون های نیمه حضوری در دو نسخه ویژه دانشجویان و اساتید در روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا