استان ها

طرح یاریگران زندگی در ۵۰۰مدرسه قزوین اجرا شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ مرام بیدکم ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزاقستان ، در مراسم اختتامیه پروژه دستیارهای زندگی در اتاق جلسات اداره کل آموزش و پرورش گفت: “پروژه دستیاران زندگی یکی از م harmثرترین آسیب ها است. پیشگیری ، به ویژه اعتیاد

وی اظهار داشت: با توجه به تأثیر مثبت این طرح و انعکاس خوب آن ، پیش بینی می شود در همه مدارس استان اجرا شود.

بیدخام با اشاره به محدودیت هایی که شیوع کرونا برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است ، افزود: مسئله بهداشت روانی در دوران کنونی و پس از کرونا بسیار مهم است ، بنابراین برنامه های مختلف اجتماعی برای دستیابی به نشاط دانش لازم است “تداخل

این مقام مسئول با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید شاهد تقویت برنامه های فرهنگی در زمینه اعتیاد باشند ، اظهار داشت: آگاهی دانش آموزان و خانواده های آنها در کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد مثر است.

بیدکم به لزوم آموزش 44 باور غلط در مورد اعتیاد اشاره کرد و افزود: برخی باورهای غلط مانند اینکه یک نفر به مواد مخدر اعتیاد پیدا نمی کند یا افراد برای استفاده از مواد مخدر مستعد می شوند و دیگر باورهای غلط نیاز به بازتعریف اعتیاد و عوارض جانبی دارد. .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین انجام تحقیقات برای ارزیابی بازخورد اولیه درباره اجرای پروژه دستیارهای زندگی ، بررسی چالش ها ، نقاط قوت و ضعف و موفقیت مدرسه را ضروری دانست. سیستم ، حتی محله و مدرسه بومی سازی می شوند ، زیرا ارائه و اجرای برنامه کلی کارآمد نیست.

46

دکمه بازگشت به بالا