جامعه

طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، اولین رویداد شبکه سازی و ایده طرح تحول افراد معتاد در تهران پس از نشست صمیمانه و کارشناسی بیش از ۴۰ گروه فعال در حوزه آسیب های اجتماعی به همت بهزیستی، خدمات رسانی برگزار شد. و سازمان مشارکت های اجتماعی با مشارکت قرارگاه عمومی تحول، اتاق فکر، اجتماعی و حضور جمعی از فعالان این مراکز وجود دارد.

احمد احمدی مدیرعامل سازمان بهزیستی، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: این اولین جلسه در سطح است. کلان شهر تهران برای ایجاد شبکه های منسجمی با حضور مدیران مراکز، روانشناسان، پزشکان، پرستاران، دستیاران و پرستاران فعال در این مراکز و همچنین ارتقای کارکنان سودجو و فعالان مردمی. مندیجا و به اشتراک گذاشتن تجربیات و بیان و بررسی مشکلات.

وی از جمله موضوعات مورد بررسی در این همایش، ایده پردازی، شبکه سازی، شناخت و اجرای الگوهای موفق، گفتمان تحول، تجربه گرایی جمعیتی تحول، شناخت و نشانه گذاری وضعیت مطلوب و جذب خیرین را برشمرد. و فعالان مردمی

مدیرعامل سازمان خدمات بهزیستی و مشارکت های اجتماعی، توسعه شبکه های منسجم و متصل بین فعالان این مراکز را مهمترین برنامه این نشست عنوان کرد و افزود: در این همایش تمامی افرادی که در این مراکز در هر یک از مراکز فعالیت می کنند. مسیر. می نوگالینی آنها از طریق تعامل بیشتر، تجربیات و نظرات خود را در مورد معتادان بیان می کنند. همچنین برای مدیریت بهتر مراکز و رفع مشکلات اقدامات مفیدی انجام خواهد شد.

این دیدار در تاریخ 20 بهمن 1400 از ساعت 14 برگزار می شود ساعت 9 الی 17 در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاوران.

دکمه بازگشت به بالا