حوادث

ضرورت نظارت کارشناسان انتظامی قبل از صدور پروانه ساخت/ سارقان شناسنامه‌دار شوند

جانشین رئیس پلیس پایتخت لزوم نظارت بر امنیت ساختمان ها قبل از صدور پروانه های ساختمانی توسط کارشناسان اجرای قانون را تأیید کرد.

به گزارش تیتر اول ، سردار حمید هداوند در این باره گفت: سرقت پدیده ای است که امنیت روانی فرد و جامعه را بر هم می زند و باید جدی گرفته شود.

هداوند با تأکید بر اینکه مبارزه با سرقت صرفاً به معنای اقدام پس از سرقت نیست ، گفت: تمام عواملی که باعث سرقت می شوند باید از بین رفته و کاهش یابد. در حالی که شرایط نامناسب اقتصادی می تواند تعداد سرقت ها را افزایش دهد ، اما شرایط و دلایل مختلف تعداد سرقت ها را افزایش می دهد که باید با آنها برخورد اساسی شود.

وی افزود: در ساخت خانه های مسکونی و اداری و سایت های اتحادیه های صنفی ، یک کارشناس اجرای قانون باید موضوع را قبل از صدور پروانه ساخت بررسی کند و صلاحیت آن را تأیید کند و در صورت نقص ، نواقص مربوطه برطرف شود که ممکن است سرعت بخشیدن. سرقت توسط Be Thieves ، پروژه را تأیید نکنید.

جانشین فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اینکه موضوع سرقت باید جدی گرفته شود ، گفت: پلیس پیشگیری و اطلاع رسانی باید هدفمند و مشخص موضوع پیشگیری از سارقان حرفه ای را در دستور کار قرار دهد.

هداوند با بیان اینکه باید سارقان ثبت نام شوند ، افزود: بر این اساس باید زمینه و نوع سرقت هر سارق مشخص شود و پرونده سارقان به گونه ای تنظیم و تکمیل شود که اتهامات آنها ثابت شود.

وی همچنین بر ضرورت آموزش شهروندان در برابر سرقت تأکید کرد و افزود: ارائه چگونگی پیشگیری از سرقت باید به شهروندان آموزش دهد زیرا سارقان از لحظه غفلت افراد برای سرقت اموال خود استفاده می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا