استان ها

انهدام باند حرفه ایی سارقان منزل در اهواز/بازسازی ۴۱ فقره سرقت با حضور مالباختگان+ببینید

به گزارش خبرنگار اهواز بورن ، به نقل از پلیس ، سردار “سید محمد صالحی” عصر امروز اعلام کرد: “سرقت ساکنان پراید ، پژو SLX و تندر L90 در اهواز. این موضوع در دستور کار مأموران پیشگیری از سرقت استانها قرار گرفت.”

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی برای شناسایی باند سه نفره سارقان از اطلاعات استفاده کرد ، گفت: به دنبال هماهنگی دادگاه ، هر سه متهم در یک عملیات هماهنگ در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در طی این عملیات ، یک فقره سرقت L90 با شماره پلاک مسروقه به سرقت رفت که در بازرسی از این وسایل جنایی از جمله برق گرفتگی ، اسپری فلفل ، پنج جفت دستکش و … کشف شد.

صالحی اعلام کرد: اموال به سرقت رفته در هنگام پنهانکاری سارق ، طلا ، چهار عدد تلویزیون بزرگ ال ای دی ، سه لپ تاپ ، یک دستگاه PS4 ، دوربین شکاری ، دو دوربین ، دو گوشی با 9 جعبه تلفن همراه ، بدلیجات ، 16 ساعت ، 44 حلقه ، 100 گلوله و 100 عدد پلاستیک کشف شده است. گلوله

پس از همه ، یک افسر عالی رتبه پلیس در استان خوزستان با اشاره به اینکه اعضای این باند محکومیت های زیادی داشتند ، افزود: در تحقیقات انجام شده 41 مورد سرقت با قربانیان و یک صحنه سرقت که در آن سارقان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ، آنها صاحب خانه را شناسایی و آنچه منتشر شده را مستند کردند. در فضای مجازی و آن را به صورت تصویری و نوشتاری مستند کرده است.

کشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهواز

کشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهوازکشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهوازکشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهوازکشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهوازکشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهوازکشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهوازکشف اشیا دزدیده شده از یک باند بزرگ سارقان دستگیر شده در اهواز

دکمه بازگشت به بالا