استان ها

انهدام ۳ باند سارقان محموله در کهگیلویه و بویراحمد

انهدام 3 باند سارق باری در کهگیلویه و بویراحمد

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه باند حرفه ای سارقان باری در شناسایی 40 فقره سرقت در بویراحمد خبر دادند.

سردار “کیقباد مصطفایی” با استناد به جزئیات خبر افزود: پس از ظهور چندین مورد سرقت بار در محورهای مواصلاتی استان ، موضوع بخصوص در دستور کار پلیس شهرستان بویراحمد و پلیس آگاهی استان قرار گرفت. .
وی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی و انجام هدفمند اطلاعاتی و گشت زنی در منطقه حفاظت شهرستان بویراحمد ، مأموران 3 باند 14 سارق حرفه ای و باتجربه را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی و 3 دستگاه خودرو متعلق به آنها را دستگیر کردند. نیز بازداشت شد.
فرماندهان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفتند: متهمان در بازجویی اولیه به 40 فقره سرقت در محورهای مواصلاتی استان و 200 مورد سرقت شده از جمله ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، لباس ، قطعات خودرو ، منازل اعتراف کردند. از کدام دستگاه ها ، لوازم آرایشی و …
مصطفایی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 20 میلیارد پرونده قضایی تخمین زده اند ، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده ، متهمان به مراجع قضایی معرفی و به زندان اعزام شدند و خودروها به پارکینگ منتقل شدند.
به گزارش تیتر اول ، به نقل از یک سایت خبری پلیس ، وی سرانجام امنیت را خط قرمز پلیس خواند و گفت: هرکس از این خط قرمز عبور کند ، در معرض واکنش شدید پلیس قرار دارد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا