استان ها

ضرورت ترویج روحیه ایثار و فداکاری در مجامع علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، شاهین شهررا ، حجت الاسلام قاسم هاشمی در مراسم افتخار و معرفی روسای قدیمی و جدید شعبه شاهین شهر ، در مراسم رسمی به افتخارآفرینی و معرفی رؤسای قدیمی و جدید شعبه شاهین شهر ، از کار و رضایت مادی از مجاهدین تقدیر کرد و گفت: کار سخت بدون تحمیل مسئولیت. “

وی افزود: طبق جدول ارزش ، عملکرد کار مجاهدین باید توسط رؤسای ادارات و آژانس ها و مسئولان در خطوط قرمز جامعه اسلامی در نظر گرفته شود.

وعده های اربابان باید وعده های فرهنگ باشد

خطیب جام جم شاهین شهر تعهد اساتید و روشنفکران عمومی را سوگند فرهنگی خواند و تأکید کرد: اکنون یک تهاجم فرهنگی وجود دارد که به جوانان حمله می شود و استادان می توانند با ارائه دلسوزی و تشویق توصیه و راهنمایی ، نقش موثری در جلوگیری از آسیب رساندن به جوانان داشته باشند.

مراسم وداع و معرفی روسای جمهور قدیمی و جدید شعبه شاهین شهر دانشگاه آزاد اسلامی

هاشمی افزود: جنگ فعلی ما یک جنگ نرم و فرهنگی است و اساتید و اندیشمندانی مانند مجاهدین در این زمینه باید مطابق موازین اسلامی کارهای فرهنگی انجام دهند.

وی به نقش شهید صدوقی در رونق دانشگاه های عمومی اشاره کرد و اضافه کرد: “قتل شهید صدوقی نمونه ای از جنایات استکبار جهانی است و ما با یک مرور تحلیلی از وقایع جهانی ، لیست طولانی از جنایات استکبار را خواهیم دید.”

رهبر نماز جمعه شاهین شهر گفت: حضور نیروهای آمریکایی در نقاط مختلف جهان چیزی جز فقر و آوارگی به همراه نیاورد ، اما قدرت عظیم آنها با دستور مقدس جمهوری اسلامی ایران نابود شده است.

هاشمی گفت: “ظهور سلطه در شرق آسیا با ایده های جهانی ، منافع سیستم سلطه را تضعیف کرده است و آنها با ایران دشمنان سنگینی را تشکیل می دهند.”

“اگر ایالات متحده در زمینه سخت کوشی کاری نکرده است ، این امر به دلیل ملاحظات انسانی نیست ، بلکه به این دلیل است که چنین کاری نکرده است.

حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی برای دستیابی به اهداف آموزشی خود

امام جمعه شاهین شهررا با اشاره به معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر گفت: “ما تمام تلاش خود را برای خدمت به دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهررا برای دستیابی به اهداف آموزشی خواهیم کرد.”

وی افزود: “رئیس جمهور سابق دانشگاه فردی تعاملی و مهربان است و ما از تلاشهای مسعود نصری در دوران تصدی وی قدردانی می کنیم و برای عبدالرسول ، جوان متفکر و با ارزش با ایده ها آرزوی موفقیت می کنیم.”

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا