جامعه

صفوف رای نشان می‌دهد که ملت در صحنه است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مردم بدانند هر رایی که درون این صندوق‌ها می‌افتد موشکی است بر سر صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار است.

به گزارش تیتر اول، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در مسجد جامع ابوذر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وی پس از انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه با حضور ملت در صحنه تا به امروز همه نقشه های دشمن نقش بر آب شده است، گفت: انتظار این مردم از دولتمردان این است که ان‌شاءالله راه شهید رییسی را ادامه دهند، نگاهشان به داخل کشور باشد و امیدی به خارج نشینان نداشته باشند. انسان‌هایی شجاع باشند. ما دولتی شجاع می‌خواهیم در خط امام، دلبسته به ملت و آرمان شهدا و اینکه به فکر مستضعفین باشد و مشکلات مردم را رفع کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم در چهل و چند سال گذشته هر کجا لازم بوده به میدان آمده‌اند، گفت: مردم ممکن است گاهی اوقات که به خاطر مشکلاتی که دشمنان به ما تحمیل کرده‌اند گلایه‌هایی داشته باشند ولی هیچ وقت با نظام قهر نمی‌کنند و این صفوف رای نشان می‌دهد که ملت در صحنه هستند و دشمن را بیش از پیش نا امید می‌کنند.

پورخاقان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه گفت: مردم بدانند هر رایی که درون این صندوق‌ها می‌افتد موشکی است بر سر صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار. بنابراین همه ان شاءالله در انتخابات حضور پیدا کنند و به آخر وقت نیاندازند زیرا ازدحام آخر وقت از الان بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا