جامعه

شهید آیت‌الله رئیسی به دنبال کشف حلقه‌های فساد و مبارزه با آن‌ها بود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:شهید آیت‌الله رئیسی به دنبال کشف حلقه‌های فساد و مبارزه با آن‌ها بود.

به گزارش تیتر اول، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان والامقامشان که با حضور گسترده هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار شهرضا برگزار شد، با بیان ویژگی های شاخص شهید آیت الله رئیسی با استناد به پیام مقام معظم رهبری و اظهارات روز گذشته ایشان در دیدار سران گفت: مقام معظم رهبری در پیام تسلیت و دیدار سران کشورهای مختلف رئیس جمهور شهید را فردی عالم، مجاهد، مردمی، باکفایت، پرتلاش، خادم‌الرضا علیه‌السلام، بزرگوار، فداکار، با تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام که خستگی نمی‌شناخت و خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزش برای مردم خطاب کرد. شخصیتی که صلاح و رضایت مردم را که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح  می داد.

وی در بخش دیگر سخنرانی با تمجید از روحیه فسادستیزی آیت الله رئیسی خاطر نشان ساخت: ایشان هر کجا بود به دنبال کشف حلقه های فساد و مبارزه با آن‌ها بود، همانگونه که در آستان قدس رضوی اقدامات بسیار موثری انجام داد و همچنین در اولین روزهای تصدی ریاست قوه قضاییه با عناصر مُفسد در درون دستگاه، با قاطعیت برخورد نمود و در مقام ریاست جمهوری نیز جزو پیشگامان کشف و مبارزه با  فساد شد.

عضو شورای عالی قضایی قوه قضائیه، آیت الله رئیسی را شخصیتی بر آمده از خانواده ای فقیر و البته‌ مؤمن و متقی دانست که در پنج سالگی پدر بزرگوارش را از دست داد و بنا به فرمایش خودش، طعم فقر را با تمام وجود چشیده بود، فلذا ایشان به شدت دنبال رسیدگی به تمام اقشار جامعه خصوصا محرومان اقتصادی بود.

پورخاقان با اشاره به‌ پیام تسلیت بسیاری از سران جهان، حضور چشمگیر مقامات‌ عالی‌رتبه دنیا در ایران برای ادای احترام به ایشان و اعلام عزای عمومی در بین حدود دو میلیارد جمعیت دنیا را نشانه موفقیت دیپلماسی عزت‌مندانه ایشان با دنیا دانست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از شهید امیرعبداللهیان نیز به عنوان‌ دیپلماتی مجاهد، انقلابی و مدافع جبهه مقاومت تمجید کرد و بیان داشت: در دوران سکانداری وزارت خارجه توسط ایشان، هماهنگی میدان و دیپلماسی موجب‌ شد پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق نگاه دنیا خصوصا قدرت های جهانی نسبت‌ به‌ ایران تغییر اساسی پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: باید در انتخابات هشتم تیر ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم ولایتمدار به فردی با ویژگی‌های ارزشمند آیت‌الله رئیسی رای دهیم تا این دستاوردها حفظ شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا