ورزش و نشاط

تثبیت صدرنشینی با شکست میزبان/ پرسپولیس به صعود چشمک زد

به گفته Born؛ امشب و در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مصاف هند رفت و این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود قرمزها به پایان رسید و ملی پوش ایرانی 9 امتیاز پیش افتاد. پیشرفت آستانه به مرحله بعدی.

پرسپولیس یک موقعیت خوب برای زدن گل برتری داشت اما دروازه بان تیم میزبان پرسپولیس ضربه پرسپولیس که از گوشهی راست به گوشهی بالای دروازه فرستاده شد را دفع کرد. سرخپوشان در این صحنه با یک ضربه آزاد و ضربه سر بدیع گل اول را به ثمر رساندند که پاسداران پرسپولیس آن را بدون پاس گذاشتند. هدف دوم Goa تقریبا گرفتن گل برای Hamoa بود ، اما Hameds Laks توپ رو 0 – 0 میكنه. پس از این غافلگیری شاگردان گل محمدی ریباند زدند و به لطف فشار هندی ها و زیرکی عیسی آل کثیر صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مهدی ترابی در دقیقه 18 از روی ضربه پنالتی گل تساوی سفید را به ثمر رساند. با تساوی در پایان بازی و افتتاحیه لیگ قهرمانان گوا AFC برای اولین بار در این فصل ، هندی ها و پرسپولیس تمرکز خود را بیشتر از دست می دهند.

در دقيقهی 24 ، شوت محکم و پرقدرت سید جلال حسینی از سمت چپ ، دروازه بان مهدی Torabi رو مهار میكنه. – کاپیتان قدیمی پرسپولیس. همه بلند می شوند و گل دوم تیمشان را به ثمر می رسانند. پس از صعود پرسپولیس ، سرخپوستان به جز چند حمله نیمه ، نتوانستند گسترش یابند و سفیدها پیش افتادند. بازی در بعضی مواقع به وحشیانه نزدیک بود و محمد حسین Kananizadegan از Gepmammammadi با یک برخورد خوب در میانه میدان دفاع حریف رو هدف قرار میده ، توپ رو کاملاً بی نتیجه میندازه. 2 – 1 برای تیم میهمان.

602

پرسپولیس در نیمه دوم بارها به گل رسید اما بی احتیاطی و عجله بازیکنان این تیم و البته دفاع عالی تیم هند اجازه نداد شاگردان گل محمدی تعداد گل های خود را افزایش دهند. روشهای مختلفی برای تساوی بازی وجود داشت اما مدافعان پرسپولیس اجازه تساوی را ندادند تا قرمزها سه امتیاز شیرین دیگر کسب کنند. پرسپولیس با 9 پیروزی در دور اول مسابقات گروهی 9 امتیاز کسب کرد و در بالای جدول گروه پنجم قرار گرفت و روز جمعه باید در ابتدای بازی به مصاف تیم گوا از هند برود.

قاضی: نا حنا حطاب (سوریه)

کمک می کند: علی احمد (سوریه) و عبدالهادی الانزی (کویت)

کارت زرد: سریتون فرناندس ، ناجی گاما و ادوارد پلازا از گوا

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی (56- میلاد سرلک) ، مهدی ترابی (77- مهدی عبدی) ، کمال کامیابی نیا ، احسان پهلوان ، وحید امیری ، شهریار مقانلو (56- امید عالیشاه) 77 – مهدی مهدیخانی) و سیامکس نعمتی.

سرمربی: جاهجه گل محمدی

ترکیب گوا هند: دیرا سینگ ، سانسون پریرا ، ایوان گونزالس ، خامس دوناچه ، آرتیس مندوزا ، براندون فرناندس (59 – پرینستون ربلو) ، سریتون فرناندز ، ناجی ، ادو بادیا ، مارتینز (59 – او پاندیتا) و عادل خان (28) آماجیت.

مربی: خوان فرناندو

دکمه بازگشت به بالا