استان ها

شفاف سازی باید اولویت کار ستاد عتبات عالیات البرز باشد

شفاف سازی باید اولویت کار ستاد عتبات عالیات البرز باشد

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه شفاف سازی باید اولویت کار ستاد عتبات عالیات البرز باشد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان البرز، داوود دانشی کهن بعدازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی مسئولین فرهنگی ستاد های تابعه عتبات عالیات استان البرز اظهار کرد: این نشست با محوریت گزارش عملکرد فرهنگی سال ۱۴۰۱ تا به امروز و همچنین پیشنهادات برای برنامه سال ۱۴۰۲ و هم اندیشی مسائل فرهنگی برگزار شد.

وی با بیان اینکه شفاف سازی باید اولویت کار ستاد باشد، تصریح کرد: این وظیفه خطیر مسئولین فرهنگی و روابط عمومی می باشد تا مردم بدانند نذورات آنان در چه مسیر و چه راهی هزینه می شود.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز با تاکید بر جدا سازی وظایف فرهنگی و روابط عمومی در ستاد بازسازی عتبات و عالیات البرز، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که ستاد در بحران هایی مانند سیل و زلزله در کنار مردم است و حتی نذورات مردم برای اعتاب مقدسه صرف گسترش صحن و سرای اهل بیت (ع) و رفاه حال زائرین ایرانی می باشد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت های ستاد فرهنگی است و این امر وظیفه مسئولین فرهنگی را دشوارتر می کند، متذکر شد: آنها باید ارتباط بیشتری با مطبوعات، رسانه ها و صداوسیما داشته باشند.

انتهای پیام 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا