فرهنگ و هنر

بانکی پور: صداوسیما باید صدای مردم باشد

یکی از اعضای کمیته فرهنگی مجلس با بیان اینکه رادیو باید صدای مردم باشد گفت: مردم باید احساس کنند که رادیو صدای آنهاست و خواسته ها و نگرانی های آنها را از رسانه ملی بشنوند و شهادت دهند.

وی در گفت وگو با تیتر اول امیرحسین بانکی پور فرد در مورد اینکه رسانه های ملی برای جذب مخاطب بیشتر چه کارهایی می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند ، اظهار داشت: یکی از دغدغه های کنونی کاهش سرمایه اجتماعی است ، بنابراین معتقدیم رسانه های ملی باید به منظور افزایش سرمایه اجتماعی خود افزایش سرمایه اجتماعی سیستم بسیار مهم است ، اما چندین مولفه مهم برای افزایش این سرمایه اجتماعی وجود دارد.

وی افزود: یکی از این م componentsلفه ها این است که پیام های رسانه ملی باید دقیق ، درست و منصفانه باشد ، یعنی آنچه مردم در برنامه های رادیویی می بینند باید عادلانه باشد ، البته گاهی صداقت وجود دارد اما معتبر نیست. ، بنابراین پیامها صادقانه و معتبر هستند ، هر پیام صادقی معتبر نیست ، در شرایطی که سرمایه اجتماعی کم است ، اگر پیام غیرقابل اعتماد است ، حتی اگر منصفانه باشد ، آنها متهم به دروغگویی هستند ، از طرف دیگر مردم باید احساس کنید که رادیو ، صدا آنها هستند و خواسته ها و نگرانی های خود را از رسانه ملی می شنوند و بیان می کنند.

سخنگوی مردم اصفهان گفت: صداوسیما می تواند با ارائه برنامه هایی با حضور نخبگان و با کمک مردم برنامه هایی را برای رفع مشکلات مردم بیابد و راهکارهایی را در اختیار مسئولان قرار دهد. این بدان معناست که مردم می توانند خواسته های خود را از طریق رادیو به رئیس جمهور ، وزیران و نمایندگان اعلام کنند ، که می تواند به جلب حس مشارکت اجتماعی بالا و افزایش سرمایه اجتماعی کمک کند.

بانکی پور تاکید کرد: پیام های صدا و سیما باید امیدوار کننده باشد ، انتظارات موثق ، نه انتظارات کاذب. همچنین ایجاد سرگرمی مهم است که می توان از طریق سریال ها ، برنامه ها و فیلم ها به آن دست یافت متاسفانه سطح غم و ناراحتی در جامعه ما افزایش یافته است. نشاط معنوی در جامعه.

پایان محموله

دکمه بازگشت به بالا