جامعه

شرایط جدید دورکاری کارکنان در تهران از فردا

معاون فرمانداری و توسعه منابع استاندار تهران با تأکید بر لزوم جلوگیری از عادی شدن تاج در دستگاه های دولتی ، در همان زمان گفت که 50 درصد کارکنان تهران از ابتدای ژوئن سال جاری بیکار خواهند بود.

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با تیتر اول ، وی در تشریح عملکرد دورکاری دفاتر از فردا (شنبه ، اول ژوئن 1400) در استان تهران گفت: بدون شک ما باید از عادی سازی تاج ها در همه دستگاه ها خودداری کنیم. البته این موضوعی است که همه شهروندان باید به آن بپردازند تا خدای ناکرده شیوع دیگری از این بیماری نداشته باشیم.

وی گفت: خدا را شکر ، در حال حاضر ، همکاری بین سازمان های دولتی در مورد پروتکل های بهداشتی برای ما مناسب است تا ببینیم بیش از 70 درصد از پروتکل های بهداشتی در سطح مطب دور شده و از آن پیروی می کنند ، که امیدواریم این روند ادامه یابد و این موارد حتی بیشتر از قبل است. “کارکنان در حال بررسی آن هستند.

وی افزود: تهران در حال حاضر در وضعیت تاج نارنجی قرار دارد ، بنابراین طبق مصوبات ستاد تاج ملی در شهرهای نارنجی از فردا ، اول ژوئن ، کار اساسی و مهم می تواند توسط 70٪ از کارکنان شخصاً و سایر بخشها مورد استفاده قرار گیرد باید از راه دور کار کند ؛ تا 50٪ از کارمندان این بخش می توانند به صورت حضوری استفاده شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ، در مورد کرونا ، تا زمان دستورالعمل جدید از ستاد ویروس کرونا ، ساعات کار کارکنان مانند گذشته خواهد بود: به این ترتیب کارمندان از ساعت 7:30 صبح تا 30:14 بعد از ظهر باز خواهند بود. مصوبات ستاد ملی کرونا الزام آور است و کلیه ادارات استان تهران از اجرای شرایط نارنجی شهری مطلع شده اند و نحوه اجرای آن کنترل خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا