فرهنگ و هنر

رونمایی از سند«ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان»/طراحی برنامه ملی اشتغال مددجویان

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در رفع نیازهای نیازمندان نداریم ، گفت: در یک سند برنامه ای که فرهنگ توانمندسازی مشتری را پرورش می دهد ، ما به دنبال افزایش دانش مشتری ، مهارت و مجریه برای توسعه جامعه هستیم. یک کارگروه برای ترویج فرهنگ توانمندسازی در شورای ملی فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد.

به گزارش تیتر اول ، ترویج فرهنگ توانمند سازی در مراسمی با حضور بذرها مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد و سید عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و پیشرفت اسلامی رونمایی شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه فرصت های توسعه به عنوان محرک رشد اقتصادی و اجتماعی نقشی اساسی در توسعه جامعه دارند ، گفت: کمیته امداد به عنوان بزرگترین خیریه کشور مسئولیت مستقیم امور اجتماعی خصوصاً جامعه مشتری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به افزایش تورم در کشور خاطرنشان کرد: آشفتگی اقتصادی همراه با افزایش نابرابری اجتماعی بار سنگینی بر دوش خانواده های محروم که همه نهادها از اولویت دولت بر آنها برخوردار هستند ، وارد کرده است.

آقای بختیاری مهمترین استراتژی کمک رسانی را ظرفیت سازی دانست و افزود: “ریشه ها و موانع توانمندسازی عمومی باید شناسایی و رفع شود.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه ما هیچ خط قرمزی در رفع نیازهای نیازمندان نداریم ، گفت: در یک سند برنامه ای که فرهنگ توانمندسازی مشتری را پرورش می دهد ، ما به دنبال افزایش دانش مشتری ، مهارت ها و مجریان توسعه جامعه هستیم. یک کارگروه برای ترویج فرهنگ توانمندسازی مددجویان در شورای ملی فرهنگ جامعه ایجاد خواهد شد.

وی از تدوین و تدوین برنامه اشتغال ملی برای استفاده مددجویان برای استفاده از پتانسیل کاری خود در راستای اهداف این سند خبر داد و گفت: این سند توسعه موسسات خیریه اشتغال در همه استان ها را پیش بینی می کند.

به گزارش تیتر اول ، این مراسم توسط Seeds عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و حمایت های اسلامی ادامه یافت و با اشاره به سطح بالای ظرفیت مشتری در جامعه اظهار داشت: مقامات دولتی کمتر به استعدادهای این گروه ها توجه کرده اند و

صالحی ارتقا of سطح آگاهی و مسئولیت پذیری عمومی را پیش شرط توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور دانست و افزود: “برنامه ترویج فرهنگ تقویت مشتری” 32 اقدام و برنامه را برای استفاده از گروه های مرجع به عنوان سفیر مشتری پیش بینی کرده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این برنامه منبعی برای ایجاد خوشبختی در جامعه مددجویان باشد ، تأکید کرد: کمیته مساعدت مسئولیت متمایز و مستقیمی در این زمینه دارد که با تلاش خود شاهد رشد روزافزون فرهنگی و اجتماعی مددجویان خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا