استان ها

سردار سلیمانی ولایت‌مداری را با تمان شئون معنا کرد

تیتر اول/ لرستان رئیس بسیج دانشجویی لرستان با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی استاندار را عملی کرده است، گفت: سرور دل ما مالک اشتر زمان بود و استاندار را به تمام معنا حفظ کرد.

میلاد شرفی در نشست تخصصی بعد کتاب خوانی مدرسه سرلشکر هی قاسم سلیمانی به میزبانی کانون معاونت های فرهنگی و ائمه جماعات، ولایت فقیه و سازمان انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی لرستان. مسئولین امر در مطلبی در خصوص لزوم بازخوانی سلیمانی تاکید کردند و اظهار داشتند: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و تدبیر، مکتب سلیمانی را با بیان تاثیرگذار خود معرفی کردند و مکتب را در کنار سلیمانی قرار دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ادغام مکتب و سلیمانی بحث هایی را که در آینده می تواند مخدوش شود را حذف کردند، گفت: مکتب سلیمانی، مکتب بسیج، سپاه و مکتب اسلام است.

شرفی با تاکید بر اینکه یکی از نکات برجسته سردار سلیمانی استفاده از توحید برای هدف قرار دادن گروه های مقاومت بود، افزود: گروه های مقاومت با همبستگی و همدلی سردار سلیمانی پاسداری از خود را در راه خدا می دیدند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان با تاکید بر اینکه اسطوره خودمان را انتخاب کرده ایم و نشان از بصیرت و شعور مردم دارد، گفت: در اوج سختی های سال 98 که پرهزینه بود، مردم مانند توطئه ها صبر و حوصله نشان دادند. .

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم کسی جز استاندار نبود، ادامه داد: همه سرلشکرها برای سردار سلیمان احترام قائل بودند. او گوش داد و نتیجه این شد که یک گروه هزار نفری از اعضای حزب الله هژمونی اسرائیل را شکستند.

شرفی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی استاندار را عملی کرده است، گفت: اگر ولایت درست باشد و در عمل وسیله باشد، می توانیم حاج قاسم سلیمان شویم که گویی سرور دلمان صاحب اشتر زمان است و استاندار را حفظ می کنیم. از همه لحاظ.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا