استان ها

استاندار کرمان: فرهنگ، زیرساخت اصلی همه فعالیت‌هاست/شهید سلیمانی در سخت‌ترین شرایط، صادقانه پای کار می‌ایستاد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ سردار قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه مراسم سلما در تالار وحدت دانشگاه بهنار، همزمان با سالروز شهادت شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: اتفاقات اخیر نعمت و خیر بزرگی بود. به همه ی ما که باعث شد همه ی ما از کاستی هایمان آگاه شویم و کاستی هایمان را جبران کنیم.
وی حادثه سلما را به افزایش آگاهی مردم و اتخاذ تصمیم درست در برابر مواضع دشمن کمک می کند و اظهار داشت: اگر آگاهی سیاسی را به فعالیت ها و توانایی های خود اضافه کنیم و مردم نیز آگاهی سیاسی خود را افزایش دهند، به راحتی می توانند اطلاعاتی را فاش کنند. دشمن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها از پیشنهادات با تحلیل دقیق و عمیق استفاده می‌کند و این وظیفه ماست که مردم را به آن سطح از درک برسانیم.
استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه در زمینه مسائل فرهنگی کمبودهایی وجود داشته است، گفت: نباید به ساختارهای دولتی تکیه کرد. ما نیاز به مدرن سازی، حمایت از تلاش های توسعه، شناسایی و استقرار نیروهای این گروه ها داریم.
فداکار از ایجاد اتاق فکر در استان برای گفت و گو و گفتگو خبر داد و افزود: کار بزرگی است و امیدواریم هر چه زودتر انجام شود چرا که ما به عنوان یک دستگاه اداری موظفیم از این طرح ها حمایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در سخت ترین شرایط جنگ و غربت صادقانه ایستادگی کرد، گفت: کار انقلاب هم خون دادن است و هم خون دل خوردن و با همت و جدیت و کار صادقانه به دست خواهید آورد. نتیجه، بنابراین روش های جدید را یاد بگیرید و اعمال کنید.

دکمه بازگشت به بالا