جامعه

سرباز فداکار ناجا از سوی دستگاه قضای گلستان تجلیل شد

تیتر اول/ گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اقدام خالصانه سرباز تحویلی در توقف خودرو بدون راننده و نجات جان کودک داخل خودرو گواهی بر قدرت مقتول پلیس است.

دکتر. غلام الوری در مراسم تجلیل از سرباز مومن ناجا از نیروهای مسلح استان گلستان که با نثار جان خود از تصادف پراید جلوگیری کرد، گفت: زیر مجموعه نیرو.

وی در ادامه با بیان اینکه این سربازان مایه افتخار نیروهای مسلح هستند گفت: این شخصیت ها باید به عنوان الگو به مردم و جامعه نیروهای مسلح معرفی شوند تا ماهیت واقعی پلیس برای همه آشکار شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه ایثار این سرباز وفادار در توقف خودروی بدون راننده از بروز حادثه ناگوار جلوگیری کرد، افزود:

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله شاهد کشته شدن ناجا و سایر نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در جامعه هستیم، گفت: پلیس در هیچ شرایطی نسبت به امنیت مردم بی تفاوت نیست. .

الوری با تاکید بر اینکه چیزی جز احساس وظیفه شناسی و انسان دوستی نمی تواند انسان را به چنین واکنش ایثارگرانه وادار کند، خاطرنشان کرد: همه ماموریت ها محول شده است.

به گزارش تیتر اول، تماس گیرنده نیسابور وقتی متوجه شد پراید بدون راننده حرکت کرده است، به سرعت خود رسید و با جلوگیری از تصادف جان خود را نجات داد. یک بچه تنها سرنشین ماشین بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا