استان ها

«سده لنجان» می تواند به پایتخت وزنه‌برداری کشور تبدیل شود

به گزارش تیتر اول از اصفهان، ایرج شسینتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با حمید شهبازی شهردار سده لنجان گفت: تعامل و هم افزایی با منطقه با توجه به مسائل اجتماعی از اولویت های ذوب آهن اصفهان است. مسئولیت.

وی افزود: این مجموعه عظیم صنعتی از بدو تاسیس تاکنون خدمات مختلفی را به جامعه به ویژه منطقه ارائه می کند و از منظر مدیریت شرکت هرگونه فعالیت و مشارکت در منطقه موجب ارتقای جایگاه این شرکت می شود.

شعیشی در این دیدار توجه به مشکلات جامعه را یکی از اولویت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات موجود باید با هماهنگی و تعامل و رفع مشکلات تلاش کرد. استفاده از همه فرصت های منطقه

شهردار سده لنجان در معرفی شهر سده لنجان گفت: با همکاری و تعامل ذوب آچان و شهرداری می توان از پتانسیل بالفعل و بالقوه این شهر در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه های گردشگری و ورزشی استفاده کرد. . .

حمید شهبازی ادامه داد: معتقدیم ذوب آهن امروز یک برند است و باید از این فرصت برای رفع مشکلات مردم و توسعه شهر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رهبری شهرستان سده لنجان وارد حوزه سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: بر همین اساس خواستار همکاری با مسئولان و ایجاد تفاهم نامه مشترک با ذوب آهن برای ایجاد فضای تعاملی برای زیرساخت های شهر شدیم.

شهردار سده لنجان بر همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و شهرداری سده لنجان در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: با همکاری و پیگیری ملی پوشان کشتی و قهرمانان در این شهر می توانیم سده لنجان را به پایتخت وزنه برداری تبدیل کنیم.

در این دیدار موضوعاتی چون توسعه همکاری های دوجانبه برای حل مشکلات منطقه و چدن، توسعه اقدامات همکاری در زمینه های مختلف و افزایش تعامل و همفکری متقابل مسئولان در هم افزایی توانمندی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مورد تاکید قرار گرفتند.

48

دکمه بازگشت به بالا