استان ها

تبدیل مرکز آموزشی بندر خمیر به واحد دانشگاهی در دستور کار است

احسان کامرانی صبح امروز از مرکز دانشگاه بندر خمیر بازدید کرد و با قدردانی از همکاری و تلاش های صورت گرفته در جهت اطمینان از پیشرفت کمی و کیفی دانشگاه با فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و هیئت موسس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. وی اظهار داشت: پتانسیل این منطقه ، حضور صنایع بزرگ در نزدیکی شهر و حضور جوانان با استعدادی نقطه عطفی در پیشرفت کمی و کیفی این دانشگاه است که ما را مجبور می کند تا در این زمینه تلاش های بیشتری انجام دهیم.


وی تکمیل ساختمان دانشگاه آزاد بندر خمیرا را یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت این دانشگاه دانست و یادآور شد: اگر همکاری شما برای تکمیل این مجموعه بزرگ آموزشی سریعتر باشد ، قطعاً ما توسعه و استقلال این دانشگاه را ارتقا خواهیم داد. خواهد گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: مرکز آموزش و پرورش بندر خمیرا طی یک هفته دولت با حضور مسئولان به طور رسمی افتتاح و به بهره برداری می رسد و بسته شدن این شکاف و رفع موانع برای تکمیل این پروژه باید با مسئولان شهرستان در دستور کار قرار گیرد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این جلسه یادآور شد: اولین جلسه هیئت امنای هیئت امنای دانشگاه در خصوص استقلال دانشگاه آزاد بندر خمیرا و توسعه روستایی لازم از جمله برنامه های کارشناسی ارشد است.

دستیابی به توسعه مرکز بندر خمیر با همکاری مسئولان

بندارا خمیرا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ارائه گزارشی از روند پیشرفت این دانشگاه ، اظهار داشت: “بخش اداری و آموزشی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بندر خمیرا به پایان رسیده است و در حال حاضر دیوارها ، محوطه ها و مناظر این دانشگاه در حال ساخت است.”


علی امیری افزود: با کمک فرماندار ، شهردار ، رئیس اداره برق و سایر مسئولان کوشا در سطح شهر شاهد پیشرفت چندانی در این دانشگاه نیستیم و امیدواریم با تکیه بر توسعه و ارتقاء کیفیت آموزش و تحقیقات روند کار را کامل کنیم. بودن.

مسئولان حاضر همچنین خواستار توسعه مراکز دانشگاهی و آموزش عالی در سطح شهر شدند و قول مساعدت و همکاری در این زمینه را از اولویت های خود دانستند.

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا