ورزش و نشاط

سخنگوی فدراسیون کشتی طرح اتحادیه جهانی را تشریح کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد ابراهیم امامی درباره تقویم جدید اتحادیه کشتی جهان اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی در یک برنامه عملی برای بقیه مسابقات با شرط اعلام شده است. در صورت تضمین سلامتی و ایمنی شرکت کنندگان ابتدا این مسابقه برگزار می شود. این پروژه توسط کمیسیون پزشکی WHO ، WHO و بخش پزشکی IOC در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در مورد برنامه تلویزیونی قرار دارد ، ادامه داد: مهمترین شرط برای برگزاری مسابقه این است که 8 از 10 تیم از سال گذشته و 70 درصد شرکت کنندگان در سال 2019 حضور دارند. دو ماه قبل از هر مسابقه ، رقابت مجددا بررسی می شود و در صورت رعایت تمام معیارها ، مسابقه برگزار می شود. سپس این رقابت توسط اتحادیه جهانی سفارش داده می شود.

امامی تأکید کرد: “در برنامه اعلام شده ، ابتدا در ماه دسامبر امسال در فنلاند جهانی زیر 23 سال خواهیم داشت و سپس در ماه دسامبر در صربستان میزبان مسابقات جهانی جوانان خواهیم بود ، اما در مورد بزرگسالان جهان ، همه می خواهند ببینند که آیا این اتفاق می افتد.” خواه یا نه ، پس از برنامه ریزی جوانان جهان برای 13 دسامبر در همان کشور صربستان برگزار می شود. مسابقات احتمالاً در 10 مقیاس برگزار می شود. در جلسه جدید اتحادیه جهانی که در ماه آگوست برگزار می شود ، همچنین شرایط جدید کرونا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و سپس در مورد سازماندهی این رقابت ها تصمیم گیری می شود و به فدراسیون ها اطلاع می دهد.

دکمه بازگشت به بالا