استان ها

سال تحصیلی امسال دو روز مجازی و 4 روز حضوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ توفیق محمد حسینی عصر سه شنبه در مراسمی به منظور تجلیل از دست اندرکاران پروژه آنلاین در مجتمع طلای قزوین: شش کارگروه در طول سال تحصیلی راه اندازی شد و پنج مدل نیز اعلام شد ، همچنین با کمک کمیته ها. روند آموزش و یادگیری به خوبی توضیح داده شد.

وی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی با رسانه ، رادیو و تلویزیون داشتیم. جلسه مدیران برای توضیح روش از سرگیری و 1600 شورای مدرسه و جلسات معلمان در مورد کارهای انجام شده.

دبیر ستاد پروژه آنلاین استان قزوین گفت: با تهیه بسته اطلاعاتی آموزش ، معرفی تقویم اجرایی با شعار مدرسه ، جلب حمایت دانشگاه های استان ، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری سازمان سمینارهای آموزشی و ایجاد یک سند گفتگوی تحول در شش زمینه در نظر گرفته شده است.

11

قزوین ، معاون آموزش متوسطه در اداره آموزش و پرورش ، یادآور شد: نظارت بر عملکرد منطقه ، انجام یک آزمون تقریباً نهایی که والدین و دانش آموزان را راضی می کند ، توزیع 4000 جلد کتاب جاده نهایی بین مناطق محروم ، برگزاری کلاسهای رفع اشکال و ارتباط مدارس محروم به مدارس شاخص و نمونه ، رهبری علمی و توزیع متعادل امتحانات حضوری و مجازی.

وی گفت: “سال گذشته ما دستاوردهای زیادی داشتیم ، مانند کسب 194 کرسی در کمتر از 3000 کشور ، کسب 8 مدال المپیک و یک درصد افزایش پوشش علمی. ما خوشحالیم که اعلام می کنیم چراغ های المپیک در استان دیگر نمی توانند منتفی شود “

محمد حسینی گفت: امسال بیش از 2 هزار اثر و 18 هزار اثر در جشنواره های پژوهشی داشتیم و مهلتی داشتم كه برای آن داوری شدم و فعالیت مراكز تحقیقاتی افزایش یافت.

وی افزود: در همین حال ، میانگین امتیاز نهایی استان 94/12 با مقام یازدهم است که خوب نیست و باید بهبود یابد و ما در پیوند دادن آنچه جبران می شود خیلی موفق نبودیم و تراکم و طبقه بندی از دیگر مشکلات است زیرا کلاس We همچنین 42 نفر دارند که رهبری آنها اجباری است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کازوین اظهار داشت: امسال ممکن است بخشی از آموزش و پرورش ما در سال تحصیلی جدید بصورت حضوری و نیمه مجازی باشد و لازم است از نزدیک آن را رصد کنیم .

وی خواستار هماهنگی ثبت نام مدارس شد و گفت: 21 هزار نفر در دبستان ، 18 هزار نفر در پایه هفتم و 16 هزار نفر در كلاس دهم داریم كه بیش از یك درصد نیاز به ثبت نام ندارند ، بنابراین باید صبور باشیم و س askال کنید. “برای ملاقات با مردم به مشتریان پاسخ دهید.

محمد حسینی گفت: شاید امسال آموزش و پرورش دو روز مجازی و 4 روزه حضوری باشد و در این زمینه انتظار داریم دوره های کار ، فناوری و هنر ، بهداشت ، مردم و محیط زیست و همچنین تربیت بدنی جدی گرفته خواهد شد. “

ززز

وی همچنین کیفیت منابع انسانی را مهم دانست و خواستار توجه به آن شد.

سپس از کسانی که در پروژه آنلاین در استان قزوین شرکت کردند تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا