جامعه

زاهدی: برگزاری کنکور سراسری بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: زمان کنکور سراسری به آب و هوا و کنترل تاج ها بستگی دارد ، بنابراین باید تا آن زمان صبر کنیم.

وی در مصاحبه با تیتر اول محمدمهدی زاهدی ، در پاسخ به درخواست برخی از افراد برای به تعویق انداختن کنکور به دلیل پیوستن به قله چهارم کرونا ، گفت: بازگشت به شرایط قبل از عید با عبور از ورودی امکان پذیر است. معاینه مشکلی نخواهد داشت ، این توضیحات به شما اجازه می دهد طبق پروتکل های بهداشتی و برنامه ریزی دقیق تر در آزمون ورودی شرکت کنید ، اما اگر اکنون شرایط کرونا ویروس یکسان باشد ، مقامات و کارکنان عروق کرونا ویروس تصمیم لازم را می گیرند

وی در مورد امتحانات نهایی گفت: این موضوع کمی متفاوت است ، چون بالاخره بعد از کنکور لغو می شود ، ملاک پذیرش نمرات امتحان نهایی است ، مسئولان آموزش و پرورش باید پروتکل ها را رعایت کنند تا امتحانات به صورت حضوری برگزار شود. “امتحانات ملاک ورود به دانشگاه است.

وی افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش در صورتی كه ماه آینده سیستم خاصی در Sada ایجاد نكند ، قادر به قبولی در امتحانات نهایی نیست ، اما در غیر این صورت امتحانات نهایی به صورت حضوری امری اجتناب ناپذیر است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره نحوه سازماندهی سایر امتحانات مدارس گفت: “این به تصمیم آموزشی بستگی دارد که هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی می تواند اتخاذ شود.”

زاهدی همچنین در مورد احتمال برگزاری سال تحصیلی بعدی در عمل گفت: “ما باید از وزارت بهداشت و مقامات کارکنان کرونا بخواهیم که چگونه می توانند مردم را واکسینه کنند. اگر حمایت مردم و دولت مناسب را ببینیم ، این امید محقق خواهد شد.” درست نیست ، خصوصاً در اییدا ، زمانی که دولت توانست قرنطینه خوبی وضع کند. دولت این را تحمل کرده و ما شاهد این وضعیت هستیم ، بنابراین مسئله حضور مدارس در سال تحصیلی آینده نیز به همکاری مردم و سیاست صحیح دولت بستگی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا