اقتصادی

برگزاری رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات

همزمان با “اجرای نیازهای فناوری در زمینه امنیت فناوری اطلاعات” 4 ، شرکت های دانش بنیان آمادگی خود را برای مشارکت در اولین پروژه های تحقیق و توسعه موبایل در زمینه امنیت فناوری اطلاعات اعلام کردند.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از همراه اول ، یک رویداد آنلاین برای نشان دادن نیازهای فناوری امنیت فناوری اطلاعات (افتا) با کمک صندوق نوآوری و رفاه رئیس جمهور و با مشارکت همراه اول ، یکشنبه هفتم سپتامبر برگزار شد.

در این مراسم که حدود 250 شرکت فعال در زمینه امنیت فناوری اطلاعات و نمایندگانی از دولت ، بخشهای دولتی و خصوصی ، سیاوش بیات سرمدی ، معاون اطلاعات و راهکارهای دیجیتال و علیرضا نوروزی ، مشاور مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول حضور داشتند ، معرفی مسائل فناوری اولین ماهواره پرداخت شده

ابزارهای تشخیص تهدیدات داخلی ، تشخیص زود هنگام حوادث امنیتی از طریق شبکه های اجتماعی ، قابلیت تجزیه و تحلیل امنیت اطلاعات تجاری و سیستم مدیریت چرخه حیات برنامه با تمرکز بر جنبه های امنیتی به عنوان برخی از مسائل فناوری شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام شد.

سه روز پس از شنیدن نمایندگان اپراتور همراه اول ، شرکت کنندگان در این رویداد خلاصه های لازم را برای تحلیل اوضاع و موضوعات مطرح شده ارائه دادند و در پایان 8 شرکت فعال در این زمینه به طور رسمی آمادگی خود را برای همکاری با اپراتور همراه اول اعلام کردند. کردن

این رویداد مجازی که به منظور اتصال و بهره مندی از توانایی شرکت های دانش بنیان در پاسخگویی به چالش های امنیتی IT سازمان یافته است ، علاوه بر تجزیه و تحلیل وضعیت امنیتی اپراتورها ، امنیت در بانک ها ، فضای مجازی ، شبکه های کنترل صنعتی و بلاکچین را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد. .

پایان گزارشات آگهی

دکمه بازگشت به بالا