اقتصادی

تصویب خرید ترافیک تولید شده از سوی تولیدکنندگان محتوای بخش خصوصی

معاونان شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از توسعه تولید محتوا در فضای مجازی، حجم ترافیک تولیدکنندگان محتوا در بخش خصوصی مانند پیک‌های داخلی که این کار را انجام می‌دهند، تعیین کرد. مکانیسم خاصی برای فروش محتوای شما وجود ندارد. ، خرید و فروش به اپراتورها.

به گزارش تیتر اول، امروز در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارشی از وضعیت امنیتی و حملات سایبری کشور در ماه های اخیر و اقدامات انجام شده برای پیشگیری تهیه شد. و خنثی کردن آنها ارائه شد.

در این جلسه به منظور حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی و ایجاد زمینه رشد اقتصادی در این بخش، مقرر شد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان ترافیک تولیدی این محتواسازان را افزایش دهد. در بخش خصوصی مانند پیک های داخلی که روش خاصی برای فروش محتوای خود ندارند، آن را خریداری کرده و به اپراتورها می فروشند.

در ادامه جلسه، اعضاء به بررسی نحوه اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم مبنی بر تشکیل شوراهای مناسب استانی و با توجه به تشکیل شوراهای ذیربط در 10 استان کشور پرداختند. ، مقرر شد تا پایان سال شوراها در سایر استان های کشور نیز تشکیل شود.

قرار است جلسات شوراهای استانی فضای مجازی بر اساس مصوبات نظارتی که در دست تهیه از سوی استانداری و با حضور تمامی دستگاه های فعال در حوزه فضای مجازی در استان است، ماهی یک بار با حضور استاندار برگزار شود. شورای عالی فضای مجازی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا