ورزش و نشاط

خطر اعتصاب در پرسپولیس قبل از دربی

مجید صدری یکشنبه 30 آبان ماه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از امضای قرارداد با دلال جدید در این هفته خبر داد. قرارداد با کارگزار جدید این هفته امضا خواهد شد. در عین حال با اعداد خوب موافقت کردیم که این اعداد می توانند مشکلات باشگاه را به طور موثر حل کنند.» با این حال یک هفته از این وعده می گذرد انگار هفته به پایان رسیده و خبری از عقد قرارداد با دلال جدید و رقم زدن خوب و حل مشکلات نیست.

صدری به بازیکنان قول داده بود پس از انتخاب دلال و دریافت تعهدنامه بخشی از مطالبات خود را پرداخت کند و وعده انتخاب دلال در هفته گذشته محقق نشد. با توجه به عدم اجرای این اتفاق بازیکنان و کادر فنی از عملکرد مدیریت باشگاه ناراضی هستند و حتی گفته می شود در صورت ادامه این وضعیت اعتصاب ادامه خواهد داشت.

پرسپولیسی ها در ابتدای فصل برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک بار دست به اعتصاب زدند و باید دید این بار هم برای دربی سرنوشت ساز این تصمیم را خواهند گرفت یا خیر. هفته هشتم. تصمیم گیری در انتظار زمان تحقق وعده مدیریت باشگاه است. در نتیجه بازیکنان پرسپولیس منتظر بازی روز دوشنبه مقابل نفت مسجد سلیمان خواهند بود و پس از آن بازی در صورت عدم عمل به وعده ها، اعتصاب اعتراضی تلقی می شود. با توجه به اینکه قرار است دیدار با استقلال روز شنبه 13 آذر برگزار شود، این اتفاق می تواند فشار را بر مدیران باشگاه افزایش دهد، بنابراین صدری باید زودتر به فکر چاره باشد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا