جامعه

رد شائبه قومی و مذهبی در قتل دو طلبه گنبدی/ انگیزه های شخصی محتمل‌ترین گزینه

تیتر اول/ گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به تحقیقات همه جانبه پلیسی و اطلاعاتی در خصوص قتل دو شهروند گنبدی گفت: تمامی اتهامات قومیتی و مذهبی در این پرونده تکذیب شده است.

مهدی دهرویه در گفت وگو با تیتر اول، با اشاره به وقوع دو قتل به صورت همزمان شنبه شب در حوالی چای بوئین شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: این قتل ها با سلاح سرد و با یک قتل انجام شده است. قتل توسط مقامات تایید شد.

وی با بیان اینکه تمامی مراجع انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی با تلاش جدی و نگاه فنی و دقیق پیگیر قتل این دو دانش آموز اهل سنت هستند، افزود: از سوی مراجع ذیربط مورد بازجویی قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دشمنان در چنین مواقعی همواره به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم عزیزمان هستند، گفت: بی شک مردم گنبدکاووس متوجه وضعیت اسفبار معاندین و برخی سودجویان هستند. این ادعاها را رد کرده اند.

دهرویه انگیزه های شخصی را محتمل ترین عامل قتل این دو دانش آموز گنبدی دانست و ادامه داد: ظهر امروز پس از انجام اقدامات لازم از جمله کالبد شکافی پزشکی قانونی، جسد برای تدفین به جای تدفین به خانواده آنها تحویل داده شد. اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ها برای مشخص شدن انگیزه دقیق قاتلان انجام می شود، افزود: پس از اظهارات نهایی مسئولان و کارشناسان مسئول، موضوع به اطلاع مردم عزیز و رسانه ها خواهد رسید.

معاون فرماندار گنبدکاووس و فرماندار ویژه در جلسه شورای تامین شهرستان در این خصوص صحبت کردند و گفتند که در این جلسه برخورد جدی و قاطعی با قاتل صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا