استان ها

جشنواره شهید رجایی می تواند موجب تقویت انگیزه مدیران کارآمد در خدمت به مردم باشد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین ؛ به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین ؛ جشنواره شهید رجایی با شعار توسعه دولت الکترونیک و ترویج فرهنگ سازمانی برای افزایش شفافیت ، پاسخگویی و کارآمدی جهت ارائه به مدیران ارشد ، پنجشنبه توسط استانداری قزوین برگزار شد.

این جشنواره به ریاست هدایت الله جمالی پور فرماندار ، حجت الاسلام ابوترابی فرد ، امام جمعه تهران ، رزولا عباسپورس ، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ، ابوالفضل یاری ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، حبیبی ، معاون امنیت سیاسی و رقیه نگیر ، فرماندار و رهبران وارد شدند و به 26 بهترین دستگاه اجرایی جوایزی اهدا شد.

ابوالفضل یاری در این جشنواره خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی هر سال برای انتخاب دستگاه ها و رانندگان پیشرو برگزار می شود و می تواند انگیزه ارائه خدمات به رانندگان توانمند را افزایش دهد.

55

وی خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجاء برای شناسایی و ارزیابی تلاش های بخش خدمات به نظام اسلامی و مردم و نهادینه سازی ارتقاء و ارتقای دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف با ارزیابی و تشویق افراد از طریق این احکام مواد 81 و 82 دستورالعمل اجرایی مربوط به آنها برای ارزیابی عملکرد سالانه دستگاهها سالانه برگزار می شود و بخشنامه آن با استفاده از رویکرد کار گروهی ابلاغ می شود.

یاری خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ عدالت ، عشق و خدمت در سیستم اداری ، توسعه و ترویج فرهنگ کار گروهی و نه کار فردی ، ارتقاء کارایی ، اثربخشی ، پاسخگویی و شفافیت در دستگاه های اجرایی ؛ تقویت حس کار ، انضباط اجتماعی و اقتصادی ، اخلاق کاری جهادی ، کارآفرینی و صداقت ، تشویق مدیران و کارکنان به ارائه خدمات بهتر نتایج شهید رجایی برای اهداف جشنواره.

وی گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در چهار شاخص خاص ، عمومی ، استانی و اختصاصی با توجه به ماهیت دانشگاه ها و شهرداری ها و 21 شاخص کلی و 685 شاخص خاص با استفاده از 89 ارزیاب و با همکاری 27 استان انجام شد. دستگاه های اجرایی

یاری خاطرنشان کرد: سه نمایندگی ملی و 114 نمایندگی استانی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت همه شاخص ها توسط یک تیم ارزیابی و 26 نمایندگی انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار ، بخشدار و شهردار نمونه نیز در این مدت مورد تقدیر قرار می گیرند و باید اذعان داشت که در رتبه بندی دستگاه ها در شاخص های عمومی و مشخص شاهد افزایش بوده ایم که نشان می دهد ادارات توجه بیشتری به این موارد داشته اند. شاخص ها.

77

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآور شد: در زمینه سلامت ، حقوق بشر و توسعه دولت الکترونیک ، وضعیت استان نسبت به سال گذشته بهتر شده است ، اما ما کمی نظارت و نظارت ضعیفی داریم که باید جبران شود

جری افزود: هنوز در مورد واگذاری اختیارات مدیریتی به بخش خصوصی مقاومت وجود دارد و ما نواقصی داریم و ارزیابی مدیران از سوی مرکز سنجش هنوز به دست نیامده است و ما نیز چالش هایی در این زمینه داریم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت استان در دولت الکترونیک ، احراز هویت و ایجاد میز خدمات بهبود یافته است و کارهای نسبی در زمینه شایسته سالاری انجام شده است که باید تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: از نظر بهداشت اداری با 63 درصد در وضعیت خوبی قرار داریم و همچنین دارای رتبه ملی در حقوق شهروندی هستیم.

یاری افزود: شرایط خوبی برای حکمرانی سبز در استان داریم و در شاخص هایی مانند ساختمان و تجهیزات ، مدیریت انرژی ، آموزش و فرهنگ ، مدیریت پسماند و مصرف آب و انرژی که برای حکمرانی سبز اهمیت دارد ، با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی گفت: همچنین مدیران باید در جذب سرمایه های عمومی و آموزش و تحقیقات پیشگیرانه عمل کنند.

88

معرفی تاییدیه های تاج قابل قبول است

یاری در ادامه گفت: خوشبختانه مدیر اجرایی استان بسیار خوب عمل کرده و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کرده است ، اما برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت به فعالیت بیشتری نیاز داریم.

وی از روسای دستگاههای اجرایی استان درخواست کرد در صورت لزوم ، شاخصهای کلی و اختصاصی خود را پس از تعطیلات مورد بررسی قرار داده ، نظر کارشناسی و اصلاحی خود را ارائه دهند تا در سال جاری مورد بررسی و توجه بیشتری به خدمات قرار گیرند.

یاری خاطرنشان کرد: در ارزیابی سازمان برنامه و بودجه ملی سال پنجم موفق به کسب بالاترین رتبه در کشور شدیم که از زحمات همکاران در مدیریت و برنامه ریزی استان قدردانی می کنم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی است تا مدیران بتوانند در طول سال از عملکرد خود بازخورد بگیرند و نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای سیستم خود را بهتر بشناسند و برای رفع آنها اقدام کنند.

image_2021_9_16-17_12_33_801_mOE

یاری اظهار داشت که با الگوبرداری از شهدای راجستانی و باهنارو در خدمت به مردم ، ما باید در پیروی از قوانین و مقررات تلاش کنیم تا مردم احساس آزادی کنند و در صلح و عدالت برای همه یکسان اجرا شود.

به 26 دستگاه اجرایی برتر جوایزی اهدا شد.

دکمه بازگشت به بالا