حوادث

راه اندازی دانشکده سایبری درصورت تایید ستاد کل نیروهای مسلح

فرمانده ناجا در مورد تأسیس دانشکده سایبری در دانشگاه انتظامی گفت: “من با این موضوع موافقم ، اما باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح نیز تصویب شود.” اگر نیازهای ما کافی باشد ، ما این دانشگاه را ایجاد خواهیم کرد. کشف آن مطمئناً می تواند یک محرک علمی برای پلیس FATA در سراسر کشور باشد.

به گزارش تیتر اول سردار “حسین اشتری” در همایش ملی روسای پلیس FATA و حوزه انتخابیه مرکزی در یک کنفرانس ویدئویی با اعلام لزوم تقویت و تجهیز پلیس فتا ، به دستور مقام معظم رهبری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: “اگر چیز دیگری نداشتم ، من او مسئولیت این پرونده جدی را به عهده می گرفت. “

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به اینکه زندگی امروز مردم با فضای مجازی در ارتباط است ، تصریح کرد: افراد در فضای مجازی به تجارت و همچنین علم ، تحقیق و توسعه وصل هستند و جامعه هر روز به آن بستگی دارد. فضای بیشتری وجود دارد.

سردار اشتری اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در سند چشم انداز 20 ساله کشور مورد بررسی قرار گرفته است امنیت فضای مجازی است و اولویت ناجا این است که فضای سالم باشد.

وی گفت: “امروز ، نیروی پلیس FATA یک نیروی پلیس مسئول و مؤثر در تضمین امنیت سایبری شهروندان است.” “مردم عزیز ما به پلیس فتا اعتماد دارند و در همه زمینه ها به پلیس مراجعه می کنند (مشاوره بگیرید و مشکلات را حل کنید).” از بین بردن

فرمانده ناجا ادامه داد: ما باید با انجام کار و پرداختن به مسائل و مقابله با تهدیدات و ایجاد فضای مجازی در فضای مجازی برای مردم از فرصتهای موجود استفاده کنیم زیرا آنها انتظار ما را دارند.

وی با بیان اینکه برنامه رهبر برتر معرفی اینترنت ملی در کشور است ، افزود: توصیه هایی در این زمینه انجام شده است و امیدواریم هرچه سریعتر یک اینترنت ملی در کشور معرفی شود.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدردانی از زحمات سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا ناجا تأکید کرد: ما باید با در نظر گرفتن آخرین دانش و تجهیزات با برنامه ریزی دقیق و اصولی ، رشد و تعالی این مجموعه پلیس را هر روز سرعت بخشیم ؛ مهم نیست که چقدر پلیس FATA تقویت شود ، ما شاهد تأثیر آن بر امنیت و آرامش انسانی و عمومی خواهیم بود ، اما این امر همچنین تأثیر مثبتی در ماموریت های پلیس خواهد داشت.

یک مقام ارشد نیروی انتظامی به نقش مؤثر پلیس و تخصص و یافته های عملی شورای عالی سایبر و اهمیت اطلاعات دقیق برای جامعه اشاره کرد و گفت: هرچه اطلاعات دقیق را در اختیار عموم قرار دهیم ، جرم کمتر می شود و از توطئه های دشمن جلوگیری می کند. ما خواهیم

سردار اشتری تأکید کرد: به دلیل اطلاعات دقیق و توانایی های فنی موجود در اختیار ما هستیم ، باید مجرمان را در فضای مجازی ناامن کنیم ، در حالی که پلیس فتا می بایست با عزم و اراده و در قانون با کسانی که باعث عدم امنیت می شوند رفتار کند.

وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و شایعات برخی از سودجویان ، اظهار داشت: برخی از سودجویان سعی داشتند با سوءاستفاده از شرایط موجود ذهن عمومی را برهم بزنند اما در این راستا پلیس مداخله کرد و مسائل را شناسایی و حل کرد.

این مقام ارشد انتظامی کشور به حملات سایبری اشاره کرد و گفت: ما در سالهای اخیر شاهد حوادث بسیاری بوده ایم که با تلاش پلیس صلح را برای مردم به ارمغان آورده است ، اما دشمنان خاصی در تلاش هستند تا ناامنی و بحران را برای مردم ایجاد کنند. هوشیار باشید و پلیس FATA باید در این زمینه فعال باشد.

سردار اشتری به فعالیت های پلیس فتا در رابطه با کد پویا (کد دوم) اشاره کرد و گفت: “این یکی از مطلوب ترین فعالیت های پلیس FATA است ، زیرا ما شاهد کاهش 18 درصدی جرم و افزایش کشفیات هستیم.”

وی به لزوم پلیس فتا در شهرها اشاره کرد و توضیح داد: این یکی از مطالبات اعضای مجلس شورای اسلامی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

فرمانده ناجا در مورد تأسیس دانشکده سایبری در دانشگاه انتظامی گفت: “من با این موضوع موافقم ، اما باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح نیز تصویب شود.” اگر نیازهای ما کافی باشد ، ما این دانشگاه را ایجاد خواهیم کرد. کشف آن مطمئناً می تواند یک محرک علمی برای پلیس FATA در سراسر کشور باشد.

این مقام ارشد انتظامی کشور ادامه داد: بحث در مورد چشم انداز و نظارت بر توسعه باید شامل کار علمی باشد که می تواند بر ظرفیت پژوهشگاه اجرای قانون و نهادهای بین المللی (با هماهنگی پلیس بین المللی) ایجاد کند.

به گزارش سایت خبری پلیس ، سردار اشتری با تأکید بر اهمیت افزایش رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی ، و مقام معظم رهبری در این رابطه تأکید کردند: این موضوع باید به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا