استان ها

دانشکده‌های موضوعی در دانشگاه آزاد خراسان‌ رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد با حضور محسن مرادی رئیس این سازمان برگزار شد. دانشگاه در فرهنگسرای رفاه واحد مشهد برگزار شد و سید محسن نبوی کلات به عنوان مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد آزاد اسلامی مشهد معرفی و از زحمات داوود بهره پور قدردانی شد.


بیشتر بخوانید:

اعضای جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شدند


در این جلسه رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی بر لزوم ایجاد یکسانی در اجرای بخشنامه ها در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

علی اصغر یساقی افزود: در امور نیازمند نصب سند تحول و تعالی دانشگاهی هستیم که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

وی درباره راه اندازی دانشکده های موضوعی در گروه های دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی گفت: این دانشکده ها بر اساس سند تحول ایجاد می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: تصمیم گرفته شد دانشکده هایی که درآمدزایی برای دانشگاه ندارند و بیشتر جنبه نظری دارند تا عملی حذف و دانشکده های موضوعی جدیدی که نیاز به نیاز دارند جایگزین شوند. زیر ساخت.”

جاساکی خاطرنشان کرد: در دانشکده موضوعی برای تشکیل هر دانشکده باید یک دانشکده لغو شود و در این راستا سه دانشکده موضوعی را به تهران پیشنهاد دادیم.

ارائه سیستم اتوماسیون اداری ارائه شده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در اجرای برنامه ها و خبرنامه های دانشگاه باید در بالاترین سطح رهبری و مساعدت باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه پروژه های زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی وجود دارد، از عدم اراده کادر آموزشی برای اجرای طرح ها انتقاد کرد و گفت: اگر تدریس، دلسوزی و اعتماد به دانشگاه نباشد، پروژه ها متوقف خواهد شد

وی افزود: با تلاش معلمان این دانشگاه در جایگاه برتر قرار دارد و بهترین پروژه ها اگر بدون زحمت باشد تاثیر چندانی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: با توجه به اینکه دانشگاه به سمت برنامه ریزی جدید حرکت می کند باید وارد طرح های «الف» و «ب» شوید تا طرح ها به بهترین شکل اجرا شود. راه ممکن

مرادی با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای معرفی هیات علمی نخبه گفت: البته جایگاه استادی هیات علمی باید مشخص باشد و دغدغه و اولویت اصلی او دانشگاه باشد.

دانشکده های موضوعی در دانشگاه آزاد خراسان رضوی راه اندازی می شود

وی به سازمان مرکزی تهران در خصوص تهیه و ارائه سامانه جدید اتوماسیون دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی توضیحاتی ارائه کرد و توضیح داد: به سازمان مرکزی قول دادیم این طرح را اردیبهشت ماه آینده ارائه کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی درباره کار پژوهشی دانشکده در دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی گفت: هر دانشکده باید در ابتدای سال طرح های پژوهشی ارائه و کارنامه تحقیقاتی خود را ارائه و ارزیابی کند. آخر سال.

مرادی با تاکید بر ارزشیابی رشته های دانشگاهی گفت: باید در رشته ها بازنگری و بازنگری شود و با توجه به فرصت های جدید رشته های جدید ایجاد کنیم و به گونه ای برویم که دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بتواند با بزرگترین مجموعه آموزش عالی کشور رقابت کند. شرق.”

وی با تاکید بر اینکه نوگرایی، کارآمدی و تعالی باید سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی استان باشد، تصریح کرد: ما چیزی جز ظرفیت هیأت علمی نداریم، اما باید روی این ظرفیت ها کار کنیم و برای استان خود پیشنهادهایی ارائه دهیم تا به تعالی در زمینه دست پیدا کند. آموزش و پرورش در کشور

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا