حوادث

انتقام‌جویی خواستگار در اینستاگرام

آفتاب‌‌نیوز:

سرهنگ محمدعلی آدینهلو در رابطه با پرونده قصاص اینستاگرام اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان زانیایی به پلیس FATA مبنی بر تهدید و آزار و اذیت از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، وی ادعا کرد که اخیراً شخص ناشناسی پیام های تهدیدآمیز و توهین آمیز ارسال کرده که موجب ناراحتی و در نتیجه آرامش خاطر می شود. این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات از متقاضی و تحقیقات فنی و پلیسی ، متهم در منطقه جغرافیایی استان زنجان شناسایی و دستگیر و با توافق مقام قضایی افزود: شد.

این مقام اظهار داشت كه متهم در تحقیقات اولیه جرم را انكار كرده است ، اما در مواجهه با شاكی و مدارك موجود به جرم خود اعتراف كرد. با انگیزه انتقام ، پیام های توهین آمیز و آزار دهنده ای ارسال کرد.

رئیس پلیس فتای استان تأکید کرد: طبق قانون ، هرگونه توهین و تهدید به مردم در فضای مجازی جرم محسوب شده و با فرد خاطی برخورد می شود. بگذارید از شهادت چنین مواردی خودداری کنند.

آدینهلو گفت: پلیس FATA در هنگام پاکسازی فضای مجازی با نظارت مستمر و 24 ساعته با این افراد مطابق قانون رفتار خواهد کرد ، اظهار داشت: اگر شهروندان اتفاقات مشابه یا سایر جرایم سایبری را مشاهده می کنند ، باید این حادثه را به وب سایت پلیس FATA گزارش دهند. افراد باید آدرس ایمیل https: //www.cyberpolice.ir را ارائه دهند.

دکمه بازگشت به بالا