ورزش و نشاط

حملات سایبری اخیر به کشور بررسی شد

جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی؛

در جلسه شورای عالی فضای مجازی گزارشی از وضعیت امنیتی و حملات سایبری صورت گرفته در کشور در ماه های اخیر و اقدامات انجام شده برای مقابله و خنثی سازی آن ارائه شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امروز در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست آیت الله سید ابراهیم برگزار شد، گزارشی از وضعیت امنیتی و حملات سایبری در کشور تهیه شد. رئیسی. در ماه های اخیر و همچنین اقدامات انجام شده برای پیشگیری و خنثی سازی آنها ارائه شد.

این نشست همچنین با هدف حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی و تضمین رونق اقتصادی در این بخش برگزار می شود. مقرر شد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حجم ترافیک تولیدکنندگان محتوای بخش خصوصی مانند پیک های داخلی را که سازوکاری برای تحقق محتوای تولیدی خود ندارند خریداری و به اپراتورها بفروشد.

در ادامه جلسه، اعضا به بررسی میزان اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم مبنی بر تشکیل شوراهای استانی مناسب و با توجه به تشکیل شوراهای مناسب در 10 استان کشور پرداختند. ، تصمیم گرفت تا پایان سال این شوراها را در سایر استان های کشور تشکیل دهد.

قرار است جلسات شوراهای فضای مجازی استان ها هر ماه یک بار به ریاست استاندار و با حضور کلیه دستگاه های فعال در حوزه فضای مجازی استان بر اساس ضوابط تهیه شده در شورای عالی برگزار شود. از فضای مجازی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا