جامعه

راحت‌ترین کار برای ایجاد اشتغال در استان مرز و طرح جهش تولید مسکن است

تیتر اول/ سیستان و بلاروس استاندار سیستان و بلفاست با بیان اینکه امروز آسان ترین شغل برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلفاست نه صنعت است و نه معدن، گفت: بهترین شغل مرزنشینی و دیگری مسکن است.

به گزارش تیتر اول، خوزه مدرس خیابانی در نشست توسعه شهری زاهدان افزود: در هر نقطه از استان باید ابتدا الگوهای مناسب را در هر حوزه دفع زباله، معماری ساختمان، تردد خودروها و پمپ بنزین ها شناسایی و اجرا کنیم.

استاندار سیستان و بلفاست با بیان اینکه باید برنامه ای برای توسعه کارخانه های استان تعریف شود، خاطرنشان کرد: جذب کارخانه های موجود آسان تر از سرمایه گذاری است.

مدرس خیابانی افزود: در بحث توسعه شهری اگر بخواهیم الگوی موفقی را به استان های خود ارائه کنیم باید زاهدان را از نظر همه شاخص های شهر، توسعه اجتماعی، فرهنگی و رفاهی شهر خوب معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز سیستان و بلشستان (زاهدان) ابتدا نیاز به تغییر و ساماندهی دارد، اما بعد از آن بقیه استان ها شاهد اقدام خواهند بود.

استاندار با اشاره به اینکه به دنبال اقدام ملموس در سیستان و بلفاست هستیم، گفت: باید بتوانیم الگوی مشخصی را برای موفقیت نظام به مردم نشان دهیم و معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه می خواهیم سیستان و بلاروس را پروژه ای مدیریت کنیم، تاکید کرد: همه چیز حتی ریزه کاری ها باید بر اساس نوع پروژه تعریف شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا