استان ها

درخواست استاندار البرز برای استفاده از املک بنیاد مستضعفان در اجرای طرح مسکن ملی

به گزارش تیتر اول از البرز؛ سید پرویز فتاح در جلسه بررسی امکان همکاری و تعامل صندوق مستضعفان با اهداف توسعه ای و نوسازی زیرساخت های البرز که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در مورد بسیاری از موضوعات مورد توافق قرار گرفته است، اظهار داشت: در این راستا با هدف توسعه و نوسازی زیرساخت های استان البرز نیز موافقت شده است. در دیدار با استاندار و در این دیدار افزود: یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی و راهسازی کشور به نام منطقه بزرگراه تهران شمال در استان البرز است.

فتح گفت: امید است این پروژه تا پایان بهار سال 1402 به بهره برداری برسد چرا که امسال 2600 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان دولتی در استان البرز دارای املاکی است که بخشی از آن استان درخواست اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارد که با توجه به نیاز استاندار البرز و با نگاه مثبت تصمیم گیری می شود. و به نفع مردم استان باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: اراضی جهانچیت کاربری صنعتی داشت و به دلیل الزامات زیست محیطی و قرار گرفتن در محدوده شهری، عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

وی بیان کرد: این زمین ها نیز متعلق به بنیاد مصطفی فنا است که 60 درصد آن به شهرداری کراجا واگذار می شود و با ساماندهی آن موافقت می شود تا بتوان از آنها برای خدمات رسانی به اهالی استفاده مناسبی کرد.

فتاح افزود: این قطعه زمین می تواند قطب مبلمان شهری را در منطقه باز کند و از آن به درستی به نفع مردم بهره برداری شود.

وی گفت: در خصوص خدمات محرومیت زدایی در استان تصمیمات خوبی گرفته شد و مقرر شد با نظارت استاندار سهمیه های استانی در بخش افزایش یابد.

این مسئول افزود: بنیاد مصطفی فنا 22 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده است که در سال گذشته 33 هزار بسته توزیع شده است.

وی گفت: محله سهرابیه در استان البرز به عنوان یک محله فقیرنشین برای ساماندهی مورد توجه ویژه قرار گرفته است و در حال بررسی محله های دیگری نیز هستیم تا آنها را ببریم.

48

دکمه بازگشت به بالا