استان ها

دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد/تاخیر در پرداخت بدهی سرمربی پرسپولیس یکی از اشکالات AFC بود

آنطور که این خبرگزاری گزارش داده است تیتر اول نه گیلان; دکتر سید حمید سجادی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور وی پس از بازدید از شهر طالع وارد شهر آستارا شد.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به مراحل ساخت و ساز در این شهرستان بیمارستان لوندویل ویژه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا و مجموعه و ورزشگاه وحدت آستارا.

لازم به ذکر است 15 میلیارد تومان از محل وام های مصوب سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه بهسازی مجموعه ورزشی وحدت آستارا در نظر گرفته شده است.

ارزش دیدار چهره به چهره با مردم و جشن گرفتن را دارد خانواده های بزرگ شهید همچنین بدون احتساب مسیرها وزیر ورزش و جوانان در شهرستان آستارا بوده است.

همچنین دکتر سجادی داخل هیئت اداری شهرستان آستارا که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اعلام کرد. جامعه اهل سنت شهرستان، نماینده و نماینده هنرمند صاحبان رسانه ) نگرانی های خود را بیان کردند.

دکتر. سجادی در این دیدار اعلام کرد که در سفر رئیس جمهور به استان ها، هماهنگی خوبی صورت خواهد گرفت و آیت الله دکتر. ریسی بار دیگر به دنبال حل مشکلات استان ها و هیئت خواهد بود. دولت همچنین موبایل در این زمینه رئیس جمهور دارند.

وی افزود: در جلسات و نشست های سفرهای استانی، هیئت دولت و وزرا در جریان مشکلات استان ها قرار می گیرد.

سجادی خاطرنشان کرد: بحث ها فرهنگ و هنر معیشت هنرمندان، در آرامش واردات در مبادی ورودی شهر آستارا به پیشنهاد اقشار مختلف مورد شنیده وزرای مربوطه قرار می گیرم و در هیأت دولت ذکر می شوم.

دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان توافق

سجادی درباره روابط ورزشی با کشورهای همسایه دریای خزر نماینده معرفی شده از ورزشکاران در این نشست اذعان داشت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار قرار دارد وزارت ورزش و روابط ورزشی با کشورهای همسایه باعث تعامل بیشتر در این زمینه خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرستان آستارا دارای سه مرز ریلی، دریایی و زمینی است و گذار بسیار مطلوبی است که برای میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی بسیار مناسب است اما در حوزه ورزش نیازمند زیرساخت های مجهز و امکانات مدرن است. .

وی تصریح کرد: ان شاء الله با طرح ها و پروژه های مشارکتی در حوزه ورزش با همکاری بخش خصوصی درآمد برای تکمیل پروژه ها به باروری مطلوب دست خواهیم یافت.

او به تیم ها گفت که چه اتفاقی افتاده است پرسپولیس و استقلال وی گفت: این دو تیم را از حذف از جام باشگاه ها نجات دهید آسیا فعالیت های زیادی صورت گرفته اما متاسفانه مدارک ارائه شده هنوز پذیرفته نشده است.

تاخیر در پرداخت حقوق سرمربی پرسپولیس یکی از معایب آن است AFC بود. مشکل مالکیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای وزارت اقتصاد این کار در مدت پنج روز انجام شد و تلاش شد تا بزرگترین موانع در این زمینه برطرف شود.

5666

99999

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا