استان ها

برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی هیات های ورزشی توسط ورزش و جوانان لرستان

قیازیان: برگزاری موفق مجامع انتخابات هیات های ورزش و جوانان لرستان

سید ارس تازیان رئیس اداره ورزش و جوانان لرستان از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات و مجامع سالانه هیئت های ورزشی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از لرستان؛ قاضییان با بیان این خبر به خبرنگاران گفت: برگزاری سالانه مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی در لرستان موفقیت آمیز است.

وی افزود: در پنج ماه گذشته با رویکردی که به عنوان مدیریت جدید ورزش و جوانان لرستان برای توسعه زمین ورزش استان در پیش گرفته ایم، وظایف سرپرست تیم ها، مجامع انتخاباتی را که بعضاً به عنوان سرپرست اداره می شد، ایجاد کردیم. برای مدت طولانی ما دستور کار را در اولویت قرار دادیم و تاکنون برخی از هیئت هایی که شرایط لازم برای میزبانی مجمع را دارند، تعیین و موظف به حضور سران و مقامات عالی هر فدراسیون شده اند.

وی با بیان اینکه سه جلسه انتخابات هیئت کاراته در 9 خرداد، بدنسازی و آمادگی جسمانی در 31 خرداد و شوراهای کوهنوردی در 4 مرداد در استان با موفقیت همراه بود، تصریح کرد: همچنین جلسه سالانه شورای اسکی در 28 خردادماه هیئت های رزمی برگزار می شود. 31 تیرماه تیم اسکواش 4 تیرماه، وزنه برداری 22 مرداد و نابینایان و کم بینایان استان نیز 4 مرداد برگزار شد.

رئیس ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه برگزاری مجامع انتخاباتی ورزش و جوانان لرستان در فضایی کاملا آرام و عادلانه صورت می گیرد، گفت: هیئت های سوارکاری، ورزش های همگانی، وزنه برداری و دو و میدانی نیز در مسیر قانونی خود قرار دارند. . و به زودی برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه انتخابات و مجامع سالانه هیئت های ورزشی در لرستان با حضور روسای فدراسیون ها برگزار می شود، یادآور شد: دیدارهایی با استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مقامات عالی کشور برگزار می شود. . استان به همراه پروژه هر زمین ورزشی و بازدید از اماکن ورزشی یکی از برنامه های حضور سران فدراسیون در استان جهت بررسی الزامات و ظرفیت این هیئت ها می باشد که خوشبختانه به نحو احسن و پربار انجام می شود. .

انتهای پیام

آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا