استان ها

جایگاه ورامین در ورزش ارتقاء یابد/ بخش اعظمی از مشکلات ورزش ورامین با کمک مسئولان استانی و شهرستانی برطرف خواهد شد

به گزارش خبرگزاری تهران تیتر اول ، محمد بهزادی ، سید ابراهیم برزاده و مهدی ملک آبادی ، پیشکسوتان و آقایان امیر قاجار ، سید حسین میری ، حسن بختیاری و سید جواد ورامه ،

شیرکند ضمن تبریک مدیرکل ، گزارشی از ورزشی را که وی هدایت می کرد ارائه داد و از دکتر پریچهره برای بازدید از شهر ورامین دعوت کرد. و دشت ورامینا در مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات ارشد شهرستان برای رسیدن به وارامینا ، مرکز ورزشی استان تهران ، تا جایگاه ویژه خود ، که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس و دفاع از جمهوری اسلامی ایران داشته است.

در این نشست صمیمانه ، دکتر پریشهره ، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن خیر مقدم به میهمانان ، از حضور آنها تقدیر و تشکر کرد و گفت که بنیانگذاران ارزشهای واقعی ورزش هستند و من آنها را احترام و احترام گذاشته ام.

وی همچنین از تلاش همه فعالان ورزشی در ورامینا به ویژه حضور نماینده محترم دکتر نوش آبادی در اداره کل تقدیر و حمایت وی از ورزش در دشت ورامینا را ستود.

دکتر پریاههر با پذیرفتن دعوت برای بازدید از شهر ورامین ابراز امیدواری کرد که با تحقیقات میدانی و همکاری همه مسئولان شهر ورامین بیشتر مشکلات را برطرف کنند.

ffbe21b6-84aa-4f6a-a667-91b85632ce91

دکمه بازگشت به بالا